اپوزسیون عوام‌زده دلیلی بر استقرار حداکثری گفتمان انقلاب اسلامی!

اپوزسیون عوام‌زده دلیلی بر استقرار حداکثری گفتمان انقلاب اسلامی!

وجود امثال مهدی نصیری که چشم بسته، شمشیر آخته در دست می‌چرخاند و هر چه دل تنگش می‌خواهد می‌گوید، خود بزرگترین دلیل است بر وجود آزادی بیان و آزادی بعد از بیان و از این قبیل چیزها که امثال نصیری منکر آنند!

اپوزسیون عوام‌زده دلیلی بر استقرار حداکثری گفتمان انقلاب اسلامی!

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها – گفتگوی تفصیلی مهدی نصیری با دیدار نیوز از جهات متعدد دیدنی است؛

با دیدن این گفتگو مشخص می‌شود که:

۱. وجود امثال مهدی نصیری که چشم بسته، شمشیر آخته در دست می‌چرخاند و هر چه دل تنگش می‌خواهد می‌گوید، خود بزرگترین دلیل است بر وجود آزادی بیان و آزادی بعد از بیان و از این قبیل چیزها که امثال نصیری منکر آنند!

۲. اپوزسیون در گام دوم انقلاب اسلامی، در بغرنج‌ترین وضع خود قرار دارد. امثال نصیری و مصی قمی‌کلایی و شهاب حائری و شاهین نجفی و… که امروز پرچم‌دار مخالفت با نظام شده اند و اغلب کانون مخالف‌خوانی‌های شان را شخص رهبری قرار داده‌اند، از حیث مبانی و بیان، بسیار کوتاه‌قامت و عوام‌زده اند.

نه در حوزه و نه در دانشگاه و نه در محافل سیاسی داخلی و نه در محافل سیاسی خارجی هیچ جایگاه خاص و هیچ مرجعیت فکری و سیاسی مؤثری ندارند!

این یعنی گفتمان جمهوری اسلامی و منظومه فکری مقام معظم رهبری آنقدر مستحکم و مستقر است که هیچ فرد صاحب نظر و منتقد سرشناسی نمی‌یابید که به میدان ضدیت علنی و نفی کلی با آن وارد شود. نقدهای تخصصی و موردی متخصصان البته همیشه هست و جای خود محترم و موجب پیشرفت است.

۳. اپوزسیون عوام‌زده نظام حتی در فهم اولیات هم عاجز است؛ زیرا در مواردی از اعتقادات شیعی نیز عبور می‌کند و گاه سر از توهین به مقدسات شیعی در می‌آ‌ورد. آنها چون به شدت سطحی و عامی‌اند نمی‌دانند توده مردم تا بن دندان به باورها و مناسک دینی معتقد است و برای این سنخ حرف‌های سست و سخیف نحله موسوم به نواندیشان و روشنفکران‌دینی تره هم خرد نمی‌کنند. مردم مناسک‌ستیزان و شریعت ستیزان را به کسروی و تقی‌زاده و آخوندف و حکمی‌زاده می‌شناسند که نزدیک به یک قرن پیش تکلیف شان را با آنها یکسره کرده اند و از این جماعت و افکار آلوده‌شان نفرت دارند.

در همین مصاحبه نصیری چیزهای عجیب و غریب زیادی گفته می‌شود؛ از انکار ارتداد تا بازتکرار بافته‌های غلط جریان منتظری(خصوصا کدیور و قابل) و تفسیر انحرافی از آیه لا اکراه فی‌الدین و ادعای عدم وجوب اصل حجاب(!) گرفته تا مخالفت با اقدامات اولیه دولت در تسهیل پیاده‌روی‌اربعین(که یک تکلیف ضروری دولت اسلامی است).

پی‌افزود

از همه عجیب‌تر آنکه نصیری مدعی می‌شود مدافعان نظام حاضر به مناظره نیستند و آنگاه خودش را برای مناظره پیش‌قدم می‌کند و حریف می‌طلبد!

نصیری چون عامی و عوام‌زده است نمی‌داند که چرا هیچ کس حاضر به مناظره با او نیست!

دلیلش واضح است؛

با کسی مناظره می‌کنند که صاحب‌نظر باشد!

نصیری بگوید در کدام رشته علمی صاحب نظر است؟

اصلا کدام یک از مدعاهای واهی و بعضا موهنش از خودش است؟ آیا نصیری جز رونویسی از چرک‌نویس‌های ضدانقلاب دست چندم، و تقلید ناشیانه از نوشتجات انحرافی جریان منتظری و سایر دوستان و آشنایانش، هنر دیگری هم دارد؟؟

منبع: کانال تلگرامی روزنه

پایان پیام/غ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *