چرا بعضی ها تمایل دارند آراد برندینگ را کلاهبرداری نشان دهند؟

چرا بعضی ها تمایل دارند آراد برندینگ را کلاهبردار نشان دهند و نسبت به مجموعه کم لطفی داشته باشند، این سوالی است که آقای زرافشان یکی از مدیران تجاری مجموعه در این پادکست به آن پاسخ خواهد داد. زرافشان در تشریح کلاهبردار نشان دادن آراد عنوان کرد: ما در آراد زیر ساختی را فراهم کردیم …

چرا بعضی ها تمایل دارند آراد برندینگ را کلاهبرداری نشان دهند؟ ادامه »

چرا موسیقی تتلوها «سم» است؟

چرا موسیقی تتلوها «سم» است؟ یقینا تتلو محصول شرایط اجتماعی خاصی است و یکی از دلایل اقبال به او این است که او بیانگر جهان روز بروز پوچ تر و عاصی تر ما ایرانیان این روزگار است.
فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها – الف نوشت: حتما شنیده اید که می گویند ما موسیقی مبتذل نداریم چون آنچه موسیقی را مبتذل می کند کلام است. سازها و هر چه که با آن نواخته می شود بیان یا محرک احساسات مختلف انسانی است که هیچکدام بر دیگری برتری ندارد. جدا از بحث و جدل ها درباره اینکه معنای ابتذال چیست و آیا خود صداها و جمله های موسیقایی بدون کلام هم می توانند مبتذل باشند یا نه، یک شاخص دیگر هم بنابر همان فهم اجمالی عرفی و البته مشترک همه ما از ابتذال، شایسته یادآوری است و آن هم رفتار و شخصیت هنرمند است.
بله، برخی هنرمندان در ایران و جهان مواد ( سوال مهم: چه موادی؟) مصرف می کرده اند و می کنند . اگر مناقشه در دلایل این کار و این پرسش را که آیا آفرینش هنری بدون این تجربه خلسه های مصنوعی ممکن است یا نه ، کنار بگذاریم، باید ببینیم اثر این مصرف در آن ها چیست. به قول دوست نویسنده ای شاملو هم مواد مصرف می کرد (چه موادی؟) اما هیچگاه ..

چرا موسیقی تتلوها «سم» است؟

چرا موسیقی تتلوها «سم» است؟ یقینا تتلو محصول شرایط اجتماعی خاصی است و یکی از دلایل اقبال به او این است که او بیانگر جهان روز بروز پوچ تر و عاصی تر ما ایرانیان این روزگار است.
فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها – الف نوشت: حتما شنیده اید که می گویند ما موسیقی مبتذل نداریم چون آنچه موسیقی را مبتذل می کند کلام است. سازها و هر چه که با آن نواخته می شود بیان یا محرک احساسات مختلف انسانی است که هیچکدام بر دیگری برتری ندارد. جدا از بحث و جدل ها درباره اینکه معنای ابتذال چیست و آیا خود صداها و جمله های موسیقایی بدون کلام هم می توانند مبتذل باشند یا نه، یک شاخص دیگر هم بنابر همان فهم اجمالی عرفی و البته مشترک همه ما از ابتذال، شایسته یادآوری است و آن هم رفتار و شخصیت هنرمند است.
بله، برخی هنرمندان در ایران و جهان مواد ( سوال مهم: چه موادی؟) مصرف می کرده اند و می کنند . اگر مناقشه در دلایل این کار و این پرسش را که آیا آفرینش هنری بدون این تجربه خلسه های مصنوعی ممکن است یا نه ، کنار بگذاریم، باید ببینیم اثر این مصرف در آن ها چیست. به قول دوست نویسنده ای شاملو هم مواد مصرف می کرد (چه موادی؟) اما هیچگاه ..