توسل به خواب و رویا برای براندازی+فیلم

توسل به خواب و رویا برای براندازی+فیلم

براندازان بعد از اینکه در فراخوان‌ها شکست خوردند و کسی از آنها حمایت نکرد، متوسل به خواب و رویا شده‌اند.

توسل به خواب و رویا برای براندازی+فیلم

فارس پلاس؛ روایت روز – براندازان که تاکنون خود را نماد مبارزه با خرافات می‌دانستند و ادعا می‌کردند که در فردای براندازی خبری از خرافات نخواهد بود حالا در جریان مبارزه ادعایی خود دچار خرافات شده‌اند و این روزها ادعاهای عجیبی از آنها سر می‌زند که مرور آن، خالی از لطف نیست.

نمونه‌ای از رویاپردازی براندازان، ادعای مادر «نیکا شاکرمی» است. نیکا شاکرمی دختر ۱۶ ساله‌ای بود، که در روزهای ابتدایی اغتشاشات سال گذشته، با سقوط از ساختمانی در تهران فوت کرد و این همزمانی باعث سوء استفاده رسانه‌های معاند و پخش شدن شایعه کشتن او توسط نیرو‌های امنیتی در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه شد. حالا نسرین شاکرمی ادعا کرده است: «ماه‌ها پیش روح نیکاکرمی برمن ظاهر شد و گفت: شاهزاده..!»

پیش از ادعای نسرین شاکرمی، ادعای مشابهی همانند ادعای محمد عمرانی بازیگر ساکن کانادا، بود که ادعا می‌کرد در خواب نوید افکاری را دیده است و به او نوید جشن بزرگ را داده است!

گلشیفته فراهانی درباره علت فعالیت زیادش در اینستاگرام ادعاهای ماورایی داشته است. او در جواب اینکه بعد از فوت مهسا امینی چرا در فضای مجازی فعالیتش زیاد شده است اینگونه پاسخ می‌دهد که موجودی از تن او، دست و افکارش را کنترل می‌کرد!

شاهین نجفی که قبل از اغتشاشات مخالف سرسخت رضا پهلوی بود و در جایی می‌گفت: «ما رضا پهلوی را تف کردیم، پس دیگر درباره‌اش حرفی نخواهیم زد» حالا بعد از اغتشاشات کاملا چرخش پیدا کرده و طرفدار سرسخت رضا پهلوی شده است. وی در شبکه منوتو ادعا کرده است: «در تورنتو وقتی شاهزاده اومد روی استیج به روح پدرم زمین می‌لرزید.»

شاهین نجفی قبل از اغتشاشات مخالف سرسخت پهلوی

شاهین نجفی در زمان اغتشاشات طرفدار سرسخت پهلوی!

ایام اغتشاشات که برخی از براندازان فکر می‌کردند به براندازی نزدیک شده‌اند، بازار شیادی و خرافه پردازی نیز داغ شده بود و هرکسی می‌خواست از این نمد کلاهی برای خود ببافد، رفتارهای خنده‌آوری که فقط در آن روز می‌توان یافت [گزارش را در اینجا بخوانید] یکی از براندازان ادعا می‌کرد توانسته است با روح مهسا امینی ارتباط برقرار کند و در یک ویدیویی شخصی را خوابانده و روح مهسا امینی را در این شخص احضار کرده است و از او سوالاتی را می‌پرسد!

همه اینها در حالی اتفاق می‌افتد که براندازان ادعا دارند که به خرافات اعتقادی ندارند و مدعی‌اند به خرافات پایان خواهند داد!

پایان پیام/.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *