شکست رسانهها در احیا رژیم صهیونیستی
شکست رسانهها در احیا رژیم صهیونیستی علیرضا داودی کارشناس و تحلیلگر ارشد حوزه رسانه بیان کرد: تمام تلاش رسانه های بیگانه این بود که رژیم هراس پذیر نباشد و خود هراس آفرین باشد اما جریانات مقاومت نه تنها هراس را بر آنها وارد کردند بلکه موازنهی آن را به نفع خود برقرار کردند.
فارس پلاس؛ دیگر رسانهها – رادیو گفتوگو نوشت: برنامه امواج شبهه در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی(کارشناس و تحلیلگر ارشد حوزه رسانه) و دکتر حسین بابازاده مقدم (استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه رسانه)به بررسی مدلهای احیاء رژیم صهیونیستی پس از شکست های متوالی توسط رسانه های بیگانه پرداخت.
رسانه های بیگانه با مخاطبان غایب دست و پنجه نرم می کنند
داودی کارشناس و تحلیلگر ارشد حوزه رسانه در پاسخ به این سوال که تعادل و توازن در ادبیات رسانهای برای مرتفع کردن کمبودهای میدانی برای شکست حداقلی رژیم صهیونیستی را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: نقطه تعادل دارای سه وجه میدان، مخاطب غایب و مخاطب حاضر است. میدان از سه عرصه نواره غزه و اراضی اشغالی است و حدود و ثغور آن مشخص است. مخاطب حاضر نیز فلسطینی ها و صهیونیست های ساکن در آن منطقه..