کجا میره‌؟! (گفت و شنود)

کجا میره‌؟! (گفت و شنود)

کارنامه مدعیان اصلاحات به وضوح نشان می‌دهد که اساساً مبارزه با فساد به قاموس آنها نمی‌آید! مگر چند تا مفسد اقتصادی را می‌شناسی که مدعی اصلاحات نبوده و یا با این طیف رفیق گرمابه و گلستان نبوده‌اند؟! ولی درباره آن لام تا کام حرفی نمی‌زنند و اعتراضی نمی‌کنند.

کجا میره‌؟! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها-کیهان نوشت:گفت: ماجرای خودروهای شاسی‌بلند چی بود؟ چی هست‌؟ و به کجا کشیده است‌؟!

گفتم: تا حالا چند جور نقل شده است. نماینده‌ای که ادعا کرده بود ۷۵ دستگاه خودروی شاسی‌بلند، خارج از نوبت و با قیمت کارخانه به ۷۵ نماینده داده شده است! تا وزیر صمت را استیضاح نکنند هنوز مشخصاتی که از او خواسته شده بود را به مراجع قانونی ارائه نکرده است!

گفت: از مجموع ۲۸۶ نماینده مجلس کنونی نیز ۲۴۳ نفر به صورت شفاف اعلام کرده‌اند که هیچ خودروی خارج از نوبتی دریافت نکرده‌اند.

گفتم: راه برای بررسی اصل ماجرا روشن است چرا بعضی‌ها، مخصوصاً مدعیان اصلاحات با هیاهو و دروغ‌پراکنی سعی دارند از رسیدگی دقیق جلوگیری شود؟! خُب اگر تخلفی بوده باید رسیدگی شده و متخلفان تنبیه بشوند.

گفت:‌ ای عوام! کارنامه مدعیان اصلاحات به وضوح نشان می‌دهد که اساساً مبارزه با فساد به قاموس آنها نمی‌آید! مگر چند تا مفسد اقتصادی را می‌شناسی که مدعی اصلاحات نبوده و یا با این طیف رفیق گرمابه و گلستان نبوده‌اند؟! ولی درباره آن لام تا کام حرفی نمی‌زنند و اعتراضی نمی‌کنند.

گفتم: یارو که پیش پلیس خودشو به کوری زده بود وارد سینما شد و ناگهان دید همان پلیس هم توی سینماست! چشماشو بست و از پلیس پرسید؛ آقا این اتوبوس کجا میره!

پایان پیام/ت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *