کدوم بیمارستان؟! (گفت و شنود)

کدوم بیمارستان؟! (گفت و شنود)

اگر تعداد صهیونیست‌های کشته شده در موشک‌باران تل‌آویو و مناطق اِشغالی را اِعلام کنند، خروج صهیونیست‌ها از فلسطین ‌اِشغالی شدت بیشتری می‌گیرد و بسیاری دیگر هم از ترس هلاک می‌شوند و این یعنی اعلام رسمی شکست‌.

کدوم بیمارستان؟! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- کیهان نوشت: گفت: از درگیری جبهه مقاومت با رژیم کودک‌‌کش صهیونیستی چه خبر؟

گفتم: در خبرها آمده که نیروهای مقاومت در اقدامی مشترک و هماهنگ صهیونیست‌های ‌اشغالگر را در تل‌آویو و سایر مناطق ‌اشغالی موشک‌باران کرده‌اند.

گفت: سخنگوی ارتش اسرائیل گفته است «‌تا زمان اعلام رسمی آتش‌بس، ما به دفاع و حمله ادامه می‌دهیم‌»!

گفتم: ترجمه اظهارات او این است که توان ادامه جنگ را ندارند و به گدایی آتش‌بس آمده‌اند همین حالا به مصر و قطر التماس می‌کنند که از نیروهای مقاومت بخواهند آتش‌بس را بپذیرند.

گفت: چاره دیگری ندارند. مقاومت فقط طی چند ساعت صدها موشک شلیک کرده و بسیاری از ‌اشغالگران را به جهنم فرستاده است ولی صهیونیست‌ها از اعلام تعداد به‌هلاکت رسیده‌ها خبری نمی‌دهند و….!

گفتم: موشک‌های شلیک شده که نقل و نبات پخش نکرده است! اگر تعداد صهیونیست‌های کشته شده را اعلام کنند، خروج صهیونیست‌ها از فلسطین ‌اشغالی شدت بیشتری می‌گیرد و بسیاری دیگر هم از ترس هلاک می‌شوند و اعلام رسمی شکستشان نیز هست.

گفت: فقط می‌گویند چند نفر مجروح شده‌اند!

گفتم: یارو مرده بود برای اینکه خانواده‌اش وحشت نکنند به آنها گفتند، مختصر جراحتی برداشته! پرسیدند در کدام بیمارستان بستری است؟ گفتند؛ سردخانه!

پایان پیام/ت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *