خط ویژه| تطهیر یک قاتل و توجیه آدمکشی به سبک جریان فتنه/ پروژه فضاسازی علیه فراجا و دفاع از هنجارشکنان

خط ویژه| تطهیر یک قاتل و توجیه آدمکشی به سبک جریان فتنه/ پروژه فضاسازی علیه فراجا و دفاع از هنجارشکنان

این خواسته مردم و از جمله بانوان است که با هنجارشکنی و ترویج مفاسد اخلاقی به صورت جدی برخورد شود. با اینحال بخشی از جریان اصلاح طلب دقیقا همصدا با پروژه عملیات روانی دشمن، ضمن عدم تفکیک میان ضعیف الحجاب ها و هنجارشکنان، طیف هنجارشکن را به پافشاری بر رویکرد غلط خود تشویق و تهییج می کند.

خط ویژه| تطهیر یک قاتل و توجیه آدمکشی به سبک جریان فتنه/ پروژه فضاسازی علیه فراجا و دفاع از هنجارشکنان

فارس پلاس؛ خط ویژه – خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

پروژه فضاسازی علیه نیروی انتظامی و دفاع از هنجارشکنان

رادیو فردا، ارگان رسانه ای سازمان جاسوسی آمریکا با بازنشر گزارش روزنامه هم میهن در مطلبی با عنوان «اقدامات نیروی انتظامی برای حجاب اجباری مثل تعطیل کردن خیابان هاست» نوشت:«روزنامه «هم‌میهن» با انتقاد از اقدامات نیروی انتظامی در ارتباط با اعمال حجاب اجباری، نوشت که این اقدامات، «مثل آن است که خیابان‌ها را به‌دلیل حضور زنان فاقد چنین پوششی تعطیل و ممنوع از تردد کنند.» این روزنامه در سرمقاله روز پنجشنبه خود نوشت: «می‌خواهند که مردم و کسبه و صاحبان کسب‌وکار را روبه‌روی یکدیگر قرار دهند، درحالی‌که چنین کاری شدنی نیست. هیچ کاسبی چنین نمی‌کند». هم‌میهن درباره توقیف خودروها به‌دلیل وجود سرنشین‌های بدون حجاب اجباری نیز نوشت: «رانندگان اسنپ هم برخلاف میل خودشان درگیر مشکلاتی می‌شوند که اعصاب همه آنان را خرد می‌کند و کم‌کم معترض خواهند شد.»»

پیش از این برخی مسئولان و همچنین کارشناسان تاکید کردند که حساب افراد ضعیف‌الحجاب، از هنجارشکنان جداست. بر همین اساس نوع مواجهه با افراد ضعیف الحجاب، اقدامات ایجابی و اما نوع مواجهه با هنجارشکنان، برخورد سلبی است.

نکته مهم و قابل توجه اینجاست که قاطبه بانوان کشورمان و از جمله خانم‌هایی که خود به رعایت حجاب کامل ملتزم نیستند، با هنجارشکنی و ترویج مفاسد اخلاقی و اباحه‌گری به شدت مخالف‌ هستند.

این خواسته مردم و از جمله بانوان است که با هنجارشکنی و ترویج مفاسد اخلاقی به صورت جدی برخورد شود. با اینحال بخشی از جریان اصلاح طلب دقیقا همصدا با پروژه عملیات روانی دشمن، ضمن عدم تفکیک میان ضعیف الحجاب ها و هنجارشکنان، طیف هنجارشکن را به پافشاری بر رویکرد غلط خود تشویق و تهییج می کند.

این بخش از جریان اصلاح طلب همچنین با ادعای پیشگیری از ایجاد دوقطبی در میان مردم، قاطبه مردم و از جمله بانوان محترم کشورمان را به سکوت در مقابل هنجارشکنان توصیه کرده و باز هم از این طریق، به هنجارشکنان برای استمرار رفتارهای غلط خود، پالس می دهد.

تطهیر یک قاتل و توجیه آدمکشی به سبک جریان فتنه

«همسرکُشی شهردار اسبق تهران»، «شکنجه و به شهادت رساندن آرمان علی وردی طلبه بسیجی در جریان آشوب های سال گذشته»، «وحشی گری اوباش و به شهادت رساندن جوان بسیجی سید روح الله عجمیان در کرج در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱» و همچنین به شهادت رساندن آیت الله سلیمانی، عضو مجلس خبرگان در روزهای گذشته و… برخی از جنایت هایی است که در آن، طیف تندرو اصلاح طلب همواره جانب قاتل را گرفته و آدمکشی و جنایت را بزک و تطهیر کرده اند.

نکته قابل تأمل اینجاست که در موارد مذکور، صدای واحدی از طیف تندرو اصلاح طلب و دشمن به گوش می رسد.

در همین رابطه سحام نیوز- ارگان رسانه ای منتسب به اعضای فراری جریان فتنه- در مطلبی با عنوان «ای کاش اصحاب قدرت مردمِ را بیش از این عصبانی نکنند » نوشت:«آنطور که مسئولان استان مازندران گفته‌اند؛ قتل مرحوم شیخ عباسعلی سلیمانی نه اقدامی تروریستی بوده و نه انگیزۀ شخصی پشت آن قرار داشته است. بدین ترتیب، قتل را باید نتیجۀ عصبانیت و تصمیم ناگهانی ضارب دانست. اما چرا او چنین تصمیم ناگهانی گرفته است؟ فقط می‌توان حدس زد که او احتمالاً زیر فشار زندگی، کنترل خود را از دست داده و به تصور اینکه روحانیون، مسبب مشکلات زندگی اویند، با دست بردن به اسلحه، خشم خود را بر سر روحانی بدشانسی که اتفاقاً در معرض دید او قرار گرفته، خالی کرده است! اینکه بسیاری از مردم هر معممی را فارغ از موقعیت سیاسی و موضع عقیدتی او عامل مشکلات خود تلقی می‌کنند، به اندازۀ کافی هشداردهنده است، بخصوص برای حوزویانی که یا خود را به نحوی از منازعۀ قدرت و سیاست دور نگه داشته‌اند و یا خود در شمار منتقدانِ وضع موجودند. ای کاش اصحاب قدرت وضع را بیش از این آشفته و مردمِ عادی را عصبانی نکنند.»

همزمان روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «خشونت قابلیت تکثیر دارد» نوشت: «یکی از وجوه مشخص جامعه ما در دو دهه اخیر خشونت و گسترش خشونت‌ورزی است که شکل‌های مختلفی از آن را در جامعه می‌بینیم؛ خشونت اجتماعی، خشونت اقتصادی، سیاسی… در جوامعی که در آن مردم مهارت تاب‌آوری و مهارت زندگی بیشتری دارند، سلامت اجتماعی بالاتر است، شهروندان دغدغه‌های اقتصادی کمتری دارند و… معمولا خشونت کمتر است، مردم آرامش بیشتری دارند و آثار منفی خشونت به واسطه بالا بودن سلامت روانی اجتماع کمتر فرصت ظهور و بروز پیدا می‌کند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «متاسفانه باید گفت که شرایط جامعه‌ ما به‌گونه‌ای است که شاهد ترویج خشونت به شیوه‌های مختلف هستیم؛ چه از طرف افراد تریبون‌دار و چه از طرف افراد صاحب قدرت و چه از طرف اقشار و گروه‌های محروم از حقوق اجتماعی. مهم است بدانیم وقتی از خشونت حرف می‌زنیم ابعاد مختلف دارد؛ از وجه اقتصادی گرفته یا زیستی و در بعد فردی و اجتماعی هم موارد و وجوه متفاوت است. سرقت، تخریب اموال عمومی، قتل و… از دیگر مصادیق خشونت در جامعه است. معمولا افرادی که احساس طردشدگی یا محرومیت اجتماعی دارند هم می‌توانند بیشتر در معرض خشونت باشند و هم پتانسیل بیشتری برای خشونت‌ورزی دارند.»

متاسفانه طیف تندرو اصلاح طلب اصرار دارد که همصدا با دشمن، از قاتلین و آدم کش ها حمایت کرده و جنایات آنان را تطهیر و بزک کند. این رویکرد دقیقا همراستا با ترویج خشونت و تشویق افراد به آدم کشی و جنایت است.

پایان پیام/.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *