اجتماع هزاران نفری سلام فرمانده 2 در رفسنجان/ ابوذر روحی به زیارت مزار حاج قاسم رفت+عکس و فیلم

اجتماع هزاران نفری سلام فرمانده 2 در رفسنجان/ ابوذر روحی به زیارت مزار حاج قاسم رفت+عکس و فیلم

مراسم اجتماع سلام فرمانده 2 در دو منطقه شهرستان رفسنجان استان کرمان برگزار شد و هزاران نفر از خانواده‌ها به همراه کودکان و نوجوانان خود در این مراسم حضور پیدا کردند.

اجتماع هزاران نفری سلام فرمانده 2 در رفسنجان/ ابوذر روحی به زیارت مزار حاج قاسم رفت+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم اجتماع سلام فرمانده ۲ روز گذشته یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه در دو منطقه شهرستان رفسنجان استان کرمان برگزار شد و هزاران نفر از خانواده‌ها به همراه کودکان و نوجوانان خود در این مراسم حضور پیدا کردند.

بخشی از اجرای سلام فرمانده در منطقه نوقان

این مراسم در روستای شریف‌آباد بخش کشکوئیه و منطقه نوق شهر جوادیه الهیه فلاح شهرستان رفسنجان برگزار شد.

تجمع سلام فرمانده در روستای شریف آباد

این مراسم تجمع در روستای شریف آباد بخش کشکوئیه صحن تعزیه‌خوانی آن منطقه برگزار شد که در جوار گلزار شهدا هم بود. مراسم منطقه نوق شهر جوادیه الهیه نیز در صحن مسجد جامع برگزار شد. این مراسم‌ها با استقبال پرشور مردم روبرو شد طوری که در هرکدام از مراسم‌ها جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر حضور داشتند. مردم این مناطق علاوه بر سرودهای سلام فرمانده ۱ و ۲، خواستار اجرا و همخوانی سرود رفیق شهیدم نیز بودند.

سرود رفیق شهیدم اولین تولید گروه فرهنگی ماح «ملت امام حسین (ع)» بود که به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید شد. این گروه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد و تاکنون توانسته با سرودهای تولیدی خود دهه‌ نودی‌ها و دهه هشتادی‌های کشور را همراه خود کند.

ابوذر روحی بامداد امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان، سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا کرد. این مداح کشورمان سر مزار حاج قاسم روضه حضرت عباس (ع) خواند. حاج قاسم سلیمانی به این روضه بسیار علاقه داشت. فیلم حضور روحی در گلزار شهدای کرمان را اینجا مشاهده کنید:

تصاویری از اجتماعات سلام فرمانده در کرمان را مشاهده کنید:

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *