واکنش کاربران| جشن پیروزی به میزبانی سوریه/ سفر رئیس جمهور به سوریه پس از 13 سال

واکنش کاربران| جشن پیروزی به میزبانی سوریه/ سفر رئیس جمهور به سوریه پس از 13 سال

سوریه پس از 13 سال میزبان رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران است. این سفر بعد از ماجرای تنش ها و جولان تکفیری در این کشور برای اولین بار اتفاق افتاده است؛ کاربران توییتری به این سفر واکنش‌های جالبی داشتند.

واکنش کاربران| جشن پیروزی به میزبانی سوریه/ سفر رئیس جمهور به سوریه پس از 13 سال

فارس پلاس؛ واکنش کاربران – آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه با بدرقه محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای کابینه، در پاسخ به دعوت رسمی رئیس جمهور سوریه و برای سفری دو روزه عازم این کشور شد. این یازدهمین سفر خارجی آیت‌الله رئیسی و نخستین سفر عالی‌ترین مقام اجرایی کشورمان پس از ۱۳ سال به سوریه است. سوریه و محور مقاومت بخش زیادی از این مدت را درگیر جنگ با داعش و حامیان غربی آنها بوده است. کاربران فضای مجازی این سفر را برای ایران و جبهه مقاومت واکنش نشان داده و این سفر را اتفاقی مهم دانسته‌اند.

سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه اولین سفر یک رئیس جمهور به این کشور پس از آغاز بحران داعش است. برخی کاربران فضای مجازی به اهمیت این سفر و لزوم توجه به ظرفیت های همکاری اقتصادی اشاره کردند و در این باره نوشتند:

هشتگ #جشن_پیروزی را برخی کاربران برای واکنش به این سفر استفاده کردند. آنها به ۱۳ سال مقاومت و مقابله با داعش و حامیان غربی آنها و برقراری امنیتی که در این سال ها کمرنگ شده بود اشاره کردند. همچنین محتوای مطالب کاربران به این اشاره داشت که ایران دوستان خود را تنها نمی‌گذارد:

برخی دیگر از کاربران در صفحه شخصی خود رشادت های شهید سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم را یادآور شدند و اشاره کردند توفیقات امروز به خاطر خون‌هایی است که شهدا در این راه داده اند:

برخی کاربران هم به کم کاری دولت قبل در استفاده از ظرفیت ایجاد شده در سوریه برای احیای روابط اقتصادی خرده گرفتند:

بعضی از کاربران؛ نگاه عزت مدارانه به جمهوری اسلامی و محور مقاومت را توییت کردند.

پایان پیام/.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *