یادم نمیاد! (گفت و شنود)

یادم نمیاد! (گفت و شنود)

این آقایان از کدام دستاورد برجام سخن می‌گویند و چرا تا‌کنون نتوانسته‌اند به دستاورد قابل توجهی از برجام ‌اشاره کنند؟!

یادم نمیاد! (گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- کیهان نوشت:گفت: سایت زنجیره‌ای انتخاب از قول آقای ظریف نوشته است «‌آمریکا به خاطر اسرائیل، برجام را از بین برد و فرصت‌های مشترک را به خاطر توهمات از دست داد‌»!

گفتم: ولی خانم موگرینی، نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات می‌گوید خروج ترامپ از برجام بعد از آن بود که آقای روحانی تضمین داد که در صورت خروج آمریکا از برجام، ایران از برجام خارج نمی‌شود!

گفت: خود آقای روحانی با صراحت اعلام کرده بود که آمریکا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده و گفته بود غیر از چندتا امضاء و چندتا بیانیه کاری نکرده‌اند!

گفتم: خود آقای ظریف هم گله کرده بود که غربی‌ها به تعهدات‌شان عمل نکرده‌اند و گفته بود حتی نمی‌توانیم در انگلیس یک حساب بانکی باز کنیم! و آلمان به هواپیمای آقای ظریف سوخت نمی‌داد! و…

گفت: پس این آقایان از کدام دستاورد برجام سخن می‌گویند و چرا تا‌کنون نتوانسته‌اند به دستاورد قابل توجهی از برجام ‌اشاره کنند؟!

گفتم: طرف برای عده‌ای سخنرانی می‌کرد و می‌گفت؛ شما یادتان نمی‌آید که چه دوران طلایی و پُر رونقی داشتیم! گفتند؛ خُب خودتان از آن دوران بگویید و طرف گفت؛ متأسفانه من هم هرچه فکر می‌کنم یادم نمیاد!

پایان پیام/ت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *