بازی گرفتن دشمن از دیندار و ضد دین

بازی گرفتن دشمن از دیندار و ضد دین

‏پروژه اصلی دشمن ناامن کردن ایران هست، نحوه بازی گرفتن از دیندار و ضد دین هم از قبل جانمایی شده است. هر کس امنیت جامعه را هدف قرار بدهد در پازل دشمن هست.

بازی گرفتن دشمن از دیندار و ضد دین

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- مهدی جهان‌تیغی فعال رسانه‌ای درباره گروگانگیری یک مادر و دختر در خاش و به شهادت رسیدن یک پلیس در صفحه توییتر خود نوشت: یک پلیس در بلوچستان به خاطر آزادی یک مادر و دختر به شهادت رسید.
حال یکبار از منظر «زن زندگی آزادی» و یکبار از منظر مولوی عبدالحمید که مروج عدم اقتدار در برابر عوامل ناامنی در جنوب شرق است، دوباره خبر را بخوانید.
اولی با ضدیت و دومی با نام دین، ستون‌های امنیت را هدف قرار می‌دهند.

جهان‌تیغی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن ناامن کردن ایران است می‌نویسد: ‏پروژه اصلی دشمن ناامن کردن ایران هست، نحوه بازی گرفتن از دیندار و ضد دین هم از قبل جانمایی شده است. هر کس امنیت جامعه را هدف قرار بدهد در پازل دشمن هست، هم می‌تواند بدون روسری و هم می‌تواند با ریش باشد.

جهان تیغی در ادامه می‌نویسد: ‏حزب الهی هم که شرایط صحیح امر به معروف و نهی از منکر را رعایت نمی‌کند و در بین مردم و یا فضای مجازی دو قطبی سازی می‌کند، او هم ناخواسته در پازل دشمن بازی می‌کند. ایران از این طراحی جدید هم عبور خواهد کرد، به شرطی که همه ما با هر سلیقه‌ای، پازل دشمن را تکمیل نکنیم.

پایان پیام/غ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *