بیش صدهزار پرستار امریکایی کار خود را ترک کرده اند

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که در طول همه گیری، نزدیک به صدهزار پرستار در ایالات متحده پرستاری را ترک کردند.

بیش صدهزار پرستار امریکایی کار خود را  ترک کرده اند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث دی حتی بدتر از آن،ششصد و ده هزار پرستار دیگر گفتند که قصد دارند تا سال 2027 کار را ترک کنند و به همین دلایل اشاره کردند. مطالعه شورای ملی پرستاری (NCSBN) نشان داد که صد و هشتاد و نه هزار پرستار جوانتر از 40 سال نیز اهداف مشابهی را گزارش کردند.

چرا؟ ترکیبی از استرس، فرسودگی شغلی و بازنشستگی و یا برای مهاجرت.

در مجموع، این بدان معناست که حدود یک پنجم از 4.5 میلیون پرستار ثبت نام شده در سطح کشور می توانند نیروی کار مراقبت های بهداشتی را در مدت زمان کوتاهی ترک کنند.

مریان الکساندر، مدیر ارشد مقررات پرستاری در NCSBN گفت: "داده ها واضح است: آینده پرستاری و اکوسیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده در یک دوراهی فوری قرار دارد."

الکساندر گفت: «این بیماری همه‌گیر پرستاران را تحت فشار قرار داده است که نیروی کار را ترک کنند و قصد ترک در آینده نزدیک را تسریع کرده است، که در صورت عدم اجرای فوری راه‌حل‌ها، به بحران بزرگ‌تری تبدیل خواهد شد و جمعیت بیماران را تهدید می‌کند.»

این نظرسنجی تأثیر همه‌گیری بر پرستاری را آشکار کرد و ویژگی‌های شخصی و حرفه‌ای پرستارانی را که دچار فرسودگی شغلی و استرس شدید ناشی از همه‌گیری می‌شوند، بررسی کرد.

داده ها به عنوان بخشی از یک مطالعه دوسالانه نیروی کار پرستاری که توسط NCSBN و انجمن ملی مراکز نیروی کار پرستاری ایالتی انجام شد، جمع آوری شد.

در میان یافته‌ها: 62 درصد از پرستاران نمونه گفتند که در طول همه‌گیری، حجم کارشان افزایش یافته است. تقریباً 51 درصد گفتند که از نظر عاطفی احساس تخلیه می کنند. و 56٪ گفتند که احساس می کنند تمام شده اند. حدود 50 درصد از پرستاران گزارش کردند که خسته هستند. 45 درصد گفتند که سوخته اند. و 29٪ در انتهای طناب خود "چند بار در هفته" یا "هر روز" بودند.

بر اساس این گزارش، این نگرانی ها در پرستاران با 10 سال یا کمتر تجربه بیشتر آشکار بود. این باعث کاهش 3.3 درصدی در نیروی کار پرستاری ایالات متحده در دو سال گذشته شد. در همین حال، تعداد پرستاران عملی/حرفه‌ای دارای مجوز، که عموماً در مراکز مراقبت طولانی‌مدت کار می‌کنند، از ابتدای همه‌گیری تقریباً 34000 نفر کاهش یافته است.

اختلالات همه گیر در برنامه های پرستاری نیز نگرانی هایی را در مورد تامین و آمادگی بالینی فارغ التحصیلان جدید پرستاری ایجاد کرده است. به گفته محققان، داده های اولیه شغلی برای این پرستاران جدید حاکی از کاهش مهارت تمرین و ارزیابی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *