همخوانی «سلام فرمانده» توسط هزاران دهه نودی و هشتادی مازندرانی+عکس و فیلم

همخوانی «سلام فرمانده» توسط هزاران دهه نودی و هشتادی مازندرانی+عکس و فیلم

اجتماع «سلام فرمانده 2» در دو شهر نور و ساری مازندران با حضور هزاران کودکان و نوجوان و با نوای ابوذر روحی برگزار شد. بناست امشب هم اجتماعات سلام فرمانده در 3 شهر اصفهان برگزار شود.

همخوانی «سلام فرمانده» توسط هزاران دهه نودی و هشتادی مازندرانی+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اجتماعات «سلام فرمانده ۲» بعد از پایان ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف کشور آغاز شده است و ابوذر روحی و اعضای جبهه فرهنگی ماح «ملت امام حسین(ع)» با حضور در شهرهای مختلف این سرود را همراه با کودکان و نوجوانان همخوانی می‌کنند. پیش از این در استان خوزستان و کرمان این سرود همخوانی شد و در ابتدای این هفته، روحی با حضور در استان مازندارن، در شهرهای نور و ساری «سلام فرمانده» را خواند.


حضور هزاران نفر از اهالی شهر نور در اجتماع سلام فرمانده

شادی کودکان در استقبال از ابوذر روحی

در شهرستان نور اجتماع «سلام فرمانده» با رویکرد یادواره شهید جمشیدی از شهدای مدافع حرم برگزار شد. این مراسم با حضور چندین هزار نفری خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان همراه بود. در ابتدا ابوذر روحی سرود «رفیق شهیدم» را به یاد و احترام شهید خواند که با استقبال همراه شد و با او همراهی کردند. سپس سرود «سلام فرمانده ۲» همخوانی شد.

اجتماع سلام فرمانده در شهر نور

با پایان همخوانی این سرود، جمع حاضر تصور کردند که مراسم به پایان رسیده است، اما روحی گفت: اگر دوست داریم سرود «سلام فرمانده ۱» را هم بخوانیم. دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌های حاضر با جیغ و هورای خود از پیشنهاد او استقبال کردند.


برگزاری اجتماع سلام فرمانده در شهر ساری

رجز حماسی ابوذر روحی در ساری

اجتماع «سلام فرمانده» در شهر ساری در فضای پارک این شهر برگزار شد. ابوذر روحی مراسم را با سلام بر سیدالشهدا(ع) آغاز کرد و سپس دم «حیدر حیدر» گرفت و یک رجز حماسی خواند.

رجزخوانی ابوذر روحی در شهر ساری

در ادامه این مراسم هم سرودهای «رفیق شهیدم»، «سلام فرمانده ۱» و «سلام فرمانده ۲» همخوانی شد.

اجتماع سلام فرمانده در شهر ساری

اجتماعات سلام فرمانده در اصفهان

ابوذر روحی امشب دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در اصفهان حضور خواهد داشت و بناست سه اجتماع هم در این شهر برگزار کند. این اجتماعات در شهرهای ورنامخواست، قهدریجان و چادگان بناست برگزار شود که اجتماع شهرستان چادگان به یاد شهید حمیدرضا الداغی شهید غیرت که در سبزوار و برای حمایت از یک دختر در برابر اراذل و اوباش به شهادت رسید، برگزار خواهد شد.

تا پایان این هفته و روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه بناست ۱۱ اجتماع سلام فرمانده در شهرهای مختلف کشور برگزار شود.

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *