چرا اپوزیسیون ایرانی نمی‌تواند شهید الداغی را مصاره کند؟

چرا اپوزیسیون ایرانی نمی‌تواند شهید الداغی را مصاره کند؟

بعد از شهادت شهید غیرت، شهید حمیدرضا الداغی اپوزیسیون در تلاش است این شهید را مصادره کند ولی آیا براندازان ایرانی توانایی چنین اقدامی را دارند؟

چرا اپوزیسیون ایرانی نمی‌تواند شهید الداغی را مصاره کند؟

فارس پلاس؛ روایت روز – «غیرت» و «ناموس» دو واژه‌ای که همواره به بهانه‌های مختلف، مورد هجمه اپوزیسیون و براندازان قرار گرفته است. رسانه‌های معاند و براندازان همیشه منتظر اخبار قتل‌های ناموسی بودند تا به غیرت و تعصب به ناموس بتازد. تاکنون از رومینا اشرفی و فاطمه برحی گرفته تا مبینا سوری، ریحانه عامری و مونا حیدری و… سوژه‌هایی بودند که این رسانه‌های از آنها بهره‌وری کرده‌اند.

تیترهای جهت دار رسانه‌های ضد انقلاب علیه ناموس و غیرت

غیرت چیست؟

«غیرت» در حد اعتدال، یک نیروی درونی در برابر دشمنان است. این نیرو در هنگام تهدید جان، ناموس، دین و وطن، تمام نیروهاى وجود انسان را بسیج کرده و ایستادگی می کند. از این رو، غیرت یکى از اسباب سربلندى و اقتدار است. غیرت سبب مى شود که حریم ارزش هاى والاى یک جامعه نشکند، امنیت جامعه حفظ شود و مظاهر فساد و فحشاء از میان برود.

دفاع از ارزش‌ها، وطن و ناموس علت‌هایی هستند که مردم برای دفاع از آنها برمی‌خیزند و حتی برای آنها جان‌شان را فدا می‌کنند. اگر غیرت در کشوری تقویت شود قطعا آن کشور از همه حوادث بیمه است. چرا که امنیت آن کشور با رشادت انسان‌های غیور تامین شده است. نظیر آن در ایران رشادت رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت و… دیده می‌شود.

چرا غیرت و ناموس همواره مورد هجمه دشمنان بوده است؟

بدیهی‌ است مردمان کشوری که غیرت و عِرقی به کشورشان ندارند با کوچک‌ترین تهدید صحنه را خالی می‌کنند. عواملی که گفته شد همانند غیرت به ناموس، وطن و ارزش‌ها، باعث می‌شوند تا مردم علیه تهدیدها بایستند و ایثار و فداکاری کنند. مشابه ملتی که غیرت به کشورشان نداشتند و با جنگ روسیه فرار را بر قرار ترجیح دادند مردم اوکراین بودند که در همان اوایل جنگ، حدود ۸میلیون اوکراینی از کشورشان خارج و به کشورهای همسایه پناهنده شدند. ولی در مقایسه با شروع جنگ تحمیلی در ایران، مردم فوج‌فوج برای دفاع از کشور عازم جبهه‌های جنگ می‌شدند.

با این توضیحات می‌توان فهمید چرا همواره دشمنان در حال حمله غیرت و حس تعصب به ناموس مردم این سرزمین هستند!

بعد از شهادت حمیدرضا الداغی که به خاطر غیرت و دفاع از ناموس مردم به شهادت رسید، اپوزیسیون در اقدامی عجیب در حال مصادره کردن این شهید به اهداف خود هستند که نگاهی اجمالی به تناقض گذشته و امروز این افراد بیاندازیم:

۱. اولین حرکت جدی براندازان در حمله به غیرت و ناموس، تجمع سازماندهی شده در سال ۹۹ توسط براندازان بود. بعد از خبر قتل رومینا اشرفی در سنندج عده‌ای به اصطلاح دادخواه با پلاکاردهای عجیب و غریب تجمع کردند که در آن پلاکاردها نوشته بود: «زن ناموس هیچکس نیست»! همین پلاکاردها در آن روزها تحلیل و تفسیر رسانه‌های معاند بود.

۲. در شبکه‌های اجتماعی نیز براندازان هشتگ «من بی‌ناموسم» را ترند توییتر کردند که در خیال خام خود فکر می‌کردند در جنگ با غیرت و ناموس پیروز خواهند شد.

۳. بعد از اسم رمز شدن مهسا امینی، بهانه خوبی بود برای اغتشاشگران که پروژه غیرت و ناموس‌ستیزی را اجرا کنند. یکی از تلخ‌ترین حادثه‌ها در ایام اغتشاشات حمله افرادی عاری از غیرت و ناموس به یک رهگذر چادری بود که احساسات مردم را در جریحه‌دار کرد. حتی تصور آن هم سخت است که کشیدن چادر از سر خانم چادری رهگذر چه توجیهی دارد؟!

۴. در ایام اغتشاشات از تعرض به زنان در تجمعات و برهنه شدن زنان گرفته تا و زنی که در تجمع خارج از کشور برهنه می‌شود تا ثابت کند لخت شدن حق آنهاست و با اشاره به پستان‌هایش می‌گوید شما از این پستان‌ها شیر خورده‌اید! ویدیویی که دشمنی واضح اپوزیسیون با غیرت و ناموس را نشان میدهد مربوط به تجمع براندازان در خارج از کشور است. فردی در مورد ناموس صحبت می‌کند که بلافاصله جمعیت اطراف فرد به وی معترض می‌شوند و می‌گویند ما بی‌ناموسیم!

تعرض به زنان در تجمع اغتشاشگران!


لخت شدن مدعیان زن زندگی آزادی!


زنی که با استدلال شیرخوردن نوزادان ثابت می‌کرد که لخت بودن حق زن است!

فریاد ما بی ناموسیم توسط براندازان زن

۵. پس از نتیجه نگرفتن براندازان در پی حذف غیرت و ناموس، پروژه آغوش‌های رایگان آغاز شد. گرچه این پروژه نیز همنانند پروژه‌های ناتمام اپوزیسیون به بار ننشست ولی مشخص بود که برای نرمالیسیون و حذف تدریجی غیرت ایرانیان طراحی شده است.

این تناقضات اپوزیسیون که اخیرا دشمنی خود را با غیرت و ناموس عیان کرده‌اند دلیل روشنی است که امروز نمی‌توانند شهید الداغی را مصادره کنند. شهیدی که غیرت را معنا کرد و نشان داد که دفاع از ناموس در سرشت ایرانیان اُخت شده است. دشمنان هرگز نمی توانند این آموزه دینی و فرهنگی ایرانیان را از آنها جدا کنند.

پایان پیام/.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *