اولین نشریه جامع الکترونیکی جمعیت کشور افتتاح شد

اولین نشریه جامع الکترونیکی جمعیت کشور افتتاح شد

به مناسبت دهه کرامت، اولین نشریه جامع الکترونیکی جمعیت کشور افتتاح شد؛ نشریه «امید آینده» به همت ستاد جمعیت و خانواده سازمان تبلیغات اسلامی گردآوری شده است. این نشریه با هدف بالا بردن آگاهی جامعه، تحقق ایرانی جوان و جذب حمایت فعالان عرصه جمعیت راه اندازی شده است.

اولین نشریه جامع الکترونیکی جمعیت کشور افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه زندگی خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه کرامت، اولین نشریه جامع الکترونیکی جمعیت به نام؛ نشریه «امید آینده» کشور افتتاح شد. این نشریه به همت ستاد جمعیت و خانواده سازمان تبلیغات اسلامی گردآوری شده است. ویژگی بارز اولین نشریه جمعیت کشور، چندرسانه‌ای بودن آن است که در کنار محتوای نوشتاری و مکتوب تبدیل محتوا مکتوب به چندرسانه‌ای از قبیل پادکست و موشن گرافی و کلیپ و… و قرار دادن کیو آر کد برای انتقال سریع محتوا به مخاطب در فضای مجازی است.

بخش‌های نشریه شامل بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت و فرزند آوری، بررسی چالش‌های جمعیتی، مصاحبه با کنش‌گران و فعالان مساله جمعیت، معرفی مجموعه‌های مردمی و کنش‌گران فعال مساله جمعیت و اعلام راه ارتباطی با آن‌ها، بررسی ابعاد و آسیب‌های موضوعات مرتبط با جمعیت مثل سقط، طلاق، ناباروری و .. ، اخبار جمعیتی کشور و بررسی احکام فقهی و حقوقی مسائل مرتبط با جمعیت است.


هدف از نشریه «امید آینده»،بالا بردن آگاهی و تبیین سطح جامعه و مردم برای تحقق ایرانی جوان، نشان دادن آسیب ها و ابعاد سقط و ناباروری و طلاق و ارتباط گیری و جبهه سازی کنشگران و فعالان عرصه جمعیت است.

هدف از نشریه «امید آینده»، بالا بردن آگاهی و تبیین سطح جامعه و مردم است برای تحقق ایرانی جوان، نشان دادن آسیب‌ها و ابعاد سقط و ناباروری و طلاق و ارتباط گیری و جبهه‌سازی کنشگران و فعالان عرصه جمعیت است. شماره اول این نشریه در خرداد ماه ۱۴۰۲ رونمایی شد.

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *