اگر پیدا شد!(گفت و شنود)

اگر پیدا شد!(گفت و شنود)

مدعیان اصلاحات با ادعای «‌فشار زندگی‌» و «‌تصمیم ناگهانی»! قصد دارند از پیگیری جنایت جلوگیری کنند و عوامل پشت صحنه این جنایت را از بازداشت و مجازات برهانند!

اگر پیدا شد!(گفت و شنود)

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- کیهان نوشت: گفت: مدعیان اصلاحات مثل همیشه همسو با دشمنان بیرونی به دفاع از قاتل آیت‌الله شهید سلیمانی پرداخته و نوشته‌اند قاتل «‌زیر فشار زندگی کنترل خود را از دست داده‌»! و «‌تصمیم ناگهانی» گرفته است!

گفتم:‌ مدعیان اصلاحات با ادعای «‌فشار زندگی‌» و «‌تصمیم ناگهانی»! قصد دارند از پیگیری جنایت جلوگیری کنند و عوامل پشت صحنه این جنایت را از بازداشت و مجازات برهانند!

گفت: باید پرسید چرا وقتی در مشهد روی سر یک زن بی‌حجاب سطل ماست ریختند، آن همه قشقرق به راه ‌انداختند و دقیقاً مانند شبکه‌های خبری اسرائیل و آمریکا و سلطنت‌طلب‌ها و منافقین و… اصرار داشتند ماست‌پاشی را به نظام نسبت بدهند؟! و شخصی که ماست پاشیده بود را مستحق اعدام می‌دانستند؟!

گفتم: مگر فراموش کرده‌ای که این جماعت مدعی اصلاحات حتی درباره شهادت امام حسین علیه‌السلام هم ادعا می‌کردند که شهادت ایشان نتیجه مقابله اجدادش با کفار و مشرکان در صدر اسلام است! بیخود نبود که در جریان فتنه ۸۸ اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام را «مردمان خداجوی»! می‌نامیدند و کلمه اسلام را از تابلوی جمهوری اسلامی ایران خط می‌زدند و ده‌ها خباثت دیگر…

گفت: پس بگو که چرا از پیگیری پشت صحنه شهادت آیت‌الله سلیمانی وحشت دارند!

گفتم: یارو به کلانتری مراجعه کرد و گفت؛ طوطی بنده گم شده است! افسر نگهبان گفت؛ پیدا کردن طوطی شما چه ربطی به کلانتری دارد؟ و یارو گفت؛ می‌دانم ربطی ندارد ولی خواستم به اطلاع برسانم که اگر پیدا شد و دیدید حرف‌های نامربوط می‌زند، بدانید که نظرش با نظر بنده فرق می‌کند!

پایان پیام/ت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *