بانوان ایرانی در حمایت از مظلومیت مادران و کودکان غزه

بانوان ایرانی در حمایت از مظلومیت مادران و کودکان غزه

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، همایش «حمایت از مادران و کودکان فلسطینی» در جمع اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی لبنانی و ایرانی برگزار شد.

بانوان ایرانی در حمایت از  مظلومیت مادران و کودکان غزه

گروه زندگی: این روزها همه جا خبر از مظلومیت کودکان فلسطین است و دلهای پر درد مادرانی که نمی توانند کاری کنند تا آب در دل جگر گوشه‌هایشان تکان نخورد. مادرانی که همچون زینب و رباب علم بر دست گرفته اند و پای خلق حماسه ای ازجنس عاشورا ایستاده اند. بانوان ایرانی و غیر ایرانی هم در سرتاسر دنیا به رسم مهربانی و همدردی و به قصد همراهی و هم صدایی با زنان مقاوم و سرفراز غزه دست به کار شده اند تا عدالت خواهی و ظلم ستیزی را فریاد زنند.

بانوان ایرانی در آن سوی مرزهای ایران اسلامی برای دادخواهی مردم غزه دست به کار شده اند

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، همایش «حمایت از مادران و کودکان فلسطینی» هم برگزار شد تا صدای مظلومیت و دادخواهی مردم مظلوم و کودکان بی پناه غزه باشد. در این همایش که در جمع اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی لبنانی و ایرانی بر پا شد، سخنرانانی به ایراد سخن پرداختند که « نرگس قدیریان» نیز از بانوان فعال در این عرصه و همسر سفیر ایران در لبنان از جمله سخنرانان و میهمان این همایش بود و در زمینه جنگ روایت‌ها سخن گفت.

قدیریان با اشاره به وضعیت رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه گفت:« ما امروز می‌توانیم ادعا کنیم اسرائیل بیشتر از آن‌چه که در عرصه نظامی و امنیتی شکست‌خورده، در عرصه روایت‌گری جنایات خود با شکست مواجه شده است و ما شاهدیم که در دنیا بیداری گسترده و بزرگی ایجاد شده و روایت‌های صادقانه خارج از سیستم‌ غول های رسانه‌ای صهیونیستی دارد به گوش مردم جهان می‌رسد که اسرائیل صحنه جهانی رو باخته است و مردم میلیون‌ها نفر از انسان‌های آزاده، فارغ از هر نوع دین، در سراسر جهان امروز به پا خاستند و می‌بینیم که علیه اسرائیل در همه جهان تظاهرات می‌کنند.»

تکریم خانواده شهیدان مقاومت اسلامی

از آنجا که در تجاوزات جنگی مستمر رژیم صهیونیستی به لبنان، توجه، تکریم و احترام به شهدای جوان، همسران و فرزندان مظلوم آنان وظیفه ای انسانی و اسلامی بر دوش تمامی مسلمین است و نیازمند آن که در هر شرایط و هر فرصت ممکن همدردی و همبستگی خود با آنان را اعلام کنند، در راستای تکریم و همدردی با خانواده شهدای مقاومت اسلامی در لبنان هم دیداری با خانواده ۳ شهید انجام شد.

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *