تحصن 3 روزه نوجوانان برای شکستن سکوت مجامع بین‌المللی

تحصن 3 روزه نوجوانان برای شکستن سکوت مجامع بین‌المللی

آنها سختی تحصن و هوای سرد و دور از خانه را به جان خریدند تا بتوانند نقش‌آفرین باشند؛ بتوانند تأثیرگذار باشند و بتوانند نقشی را ایفا کنند. خودشان می‌گویند باید از یک‌جایی شروع کرد و یکی از مهم‌ترین اقدامات، مجامع بین‌المللی هستند.

تحصن 3 روزه نوجوانان برای شکستن سکوت مجامع بین‌المللی

به گزارش فارس نوجوان، هوا کم‌کم رو به تاریکی می‌رود و آنها همچنان مقتدرانه به تحصن‌شان ادامه داده‌اند و می‌گویند اگر کلاس درس و مدرسه نداشتند، آنقدر می‌ماندند تا جواب بگیرند. البته ۳ روز هم زمان کمی نبوده است. آنها ۳ روز است که در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تحصن کرده‌اند تا شاید گوش‌هایی که میل به شنیدن و چشم‌هایی که میل به دیدن ندارد، بشنوند و ببینند.

آنها سختی تحصن و هوای سرد و دور از خانه را به جان خریدند تا بتوانند نقش‌آفرین باشند؛ بتوانند تأثیرگذار باشند و بتوانند نقشی را ایفا کنند. خودشان می‌گویند باید از یک‌جایی شروع کرد و یکی از مهم‌ترین اقدامات، مجامع بین‌المللی هستند. آنهایی که دم از انسانیت، صلح و حقوق بشر می‌زنند اما اکنون سکوت پیشه کرده‌اند.

تحصن برایشان برکاتی را هم داشته است. کلاس‌های معرفتی و آموزشی برگزار کرده‌اند و حتی هیأت‌ انصارالمهدی(عج) نیز روبه‌روی دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شده است.

* مگر می‌شود مرگ انسان‌های بی‌گناه را دید و سکوت کرد؟

می‌گویند ته قلبشان غمگین است و مدام از خود می‌پرسند چطور افرادی هستند که می‌توانند در برابر ظلم سکوت کنند؟

یکی از نوجوانان می‌گوید: «آن کسی که ظلم می‌کند که تکلیفش مشخص است، ظالم است. اما آن کسی که ظلم را می‌بیند و سکوت می‌کند، او هم گناهکار است. چطور می‌توانیم چشم‌هایمان را بر این همه جنایت ببندیم. چطور می‌توانیم کودکان پرپر شده را ببینیم و سکوت کنیم.

آن کسانی که در برابر این هم ستم و ظلم، لب به سخن باز نمی‌کنند، با خودشان چه می‌اندیشند؟ مگر می‌شود مرگ انسان‌های بی‌گناه را دید و سکوت کرد. مگر می‌شود این همه ظلم را دید و زندگی روزمره را داشت».

* ظلم پایدار نخواهد ماند و این روزهای تلخ و سرد تمام خواهد شد

آنها تحصن کرده‌اند تا سکوت مجامع بین‌المللی را بشکنند و خودشان می‌گویند باید سران رژیم صهیونیستی به خاطر این جنایاتی که مرتکب می‌شوند، محاکمه شوند.

یکی از نوجوانان می‌گوید: «از خانه گرم و نرم و خانواده با محبت‌مان دل کندیم و اینجا آمدیم تا بگوییم باید جنابتکاران محاکمه و مجازات شوند. هرچقدر هم مجامع بین‌المللی سکوت کنند، آن روز بالاخره می‌رسد.

آنچه مسلم است، ظلم پایدار نخواهد ماند و این روزهای تلخ و سرد تمام خواهد شد. بالاخره حق بر باطل پیروز می‌شود و مردم مظلوم فلسطین طعم شیرین آزادی را می‌چشند».

*

این نوجوانان که تعدادشان حدود ۲۰ نفر است از ۲۶ مهر در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تحصن کردند و خوشحالند که گامی هر چند کوچک برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برداشته‌اند.

آنها می‌گویند حمایت و هواداری‌شان از مردم فلسطین به این تحصن ختم نمی‌شود و در مدرسه هم با ایجاد پویش‌های مختلف، در کنار آنها خواهند بود.

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *