جنجال رسانه‌های معاند از مجازات قانونی قاتلان/ مجازات عاملان حادثه تروریستی خانه اصفهان مطالبه مردم است

جنجال رسانه‌های معاند از مجازات قانونی قاتلان/ مجازات عاملان حادثه تروریستی خانه اصفهان مطالبه مردم است

رسانه‌های معاند به دنبال انحراف افکار عمومی سعی در وارونه جلوه‌دادن برخی حقایق و نظرات در خصوص قاتلان و اشرار حادثه تروریستی خانه اصفهان دارند که در مقابل این پروژه‌های شکست‌خورده مردم با آگاهی و هوشیاری خواستار اشد مجازات هستند.

جنجال رسانه‌های معاند از مجازات قانونی قاتلان/ مجازات عاملان حادثه تروریستی خانه اصفهان مطالبه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عصر حاضر را عصر رسانه می‌نامند زیرا قدرت اصلی مربوط به رسانه است وقتی عده‌ای بسیار قلیل خواهان موضوعی می‌شوند رسانه‌ها آن را به گونه‌ای نشان می‌دهند که جمعیت بی‌شماری در جامعه خواهان آن است. در واقع در این شرایط رسانه‌ها، فضای جامعه را به سمتی هدایت می‌کنند که مورد هدف خود باشد و به عبارتی از کاه، کوه می‌سازند و برعکس.

سال‌هاست رسانه‌های معاند با القای ناکامی و نا‌امیدی به مردم ایران، برای ایجاد اغتشاش و ناامنی زمینه‌سازی کرده‌اند که با ورود فضای مجازی تلاش رسانه‌های معاند، برای تحریک و ایجاد اغتشاش در ایران بیشتر شده است.

از این رو نقش و کارکرد رسانه‌ها شامل تلویزیون، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی در رخ دادن حوادث و اغتشاشات موضوعی غیر قابل انکار است.

بررسی عملکرد رسانه‌های بی‌بی سی فارسی، اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من و تو و صفحات مجازی آن‌ها نشان می‌‌دهد این رسانه‌ها در ۴۶ روز نخست حوادث سال گذشته یعنی۲۳ شهریور تا ۹ آبان 1401 مجموعا 38 هزار و سه دروغ را درباره حوادث سال گذشته ایران منتشر کرده‌اند.

فایل لو رفته رعنا رحیم پور خبرنگار بی بی سی یکی از صریح‌ترین اذعان‌ها از ناحیه خود خبرنگاران رسانه‌های ضدایرانی درباره عقبه آشوب‌ها و رسانه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی و اینترنشنال است.

به گفته کارشناسان رسانه، در حالی دشمنان برای ادامه یافتن اعتراضات در ایران، تلاش می‌کنند که اکثریت مردم زندگی عادی خود را دارند اما رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند نشان دهند که اعتراضات گسترده و کشور فلج شده است.

پروژه‌های شکست‌خورده دشمن در تحریک مردم

شش ماه از یکی از فراخوان‌های اغتشاش شبکه‌های رسانه‌ای معاند در میدان نگهبانی محله خانه اصفهان می‌گذرد. در این فراخوان، تعدادی که دارای سابقه شرارت بودند به تحریک این شبکه‌ها با اجتماع در میدان نگهبانی اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای مدافع امنیت جان و مال مردم که در حالت آماده باش بودند کردند. در این حمله مسلحانه 3 نفر از هموطنان و همشهریان به نام‌های محسن چراغی، محسن حمیدی و محمدحسین کریمی به شهادت رسیدند.

در این اغتشاشات شبکه‌های رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کردند با تحریک برای انجام عملیات‌های تروریستی در نقاط مختلف کشور از جمله اصفهان پروژه ناامن‌سازی در کشور را رقم بزنند.

با گذشت 6 ماه از اقدام تروریستی خانه اصفهان، این شبکه‌ها دوباره به بهانه جلوگیری از مجازات قانونی قاتلان با تحریک خانواده قاتلان و اراذل و اوباش به میدان آمده‌اند تا برای اغتشاش و آشوب دیگری در کشور برنامه‌ریزی کنند.

رسانه‌های معاند برای چه کسانی جنجال به راه انداختند؟

قاتلان شهیدان محسن چراغی، محسن حمیدی و محمدحسین کریمی سابقه شرارت، نزاع‌های دسته جمعی با سلاح‌های سرد و گرم، تجاوز به عنف، فساد اخلاقی، ایجاد رعب و وحشت را در پرونده خود دارند و از مخفیگاه این افراد انواع سلاح‌های سرد و گرم و بمب‌های دست‌ساز بدست آمده است.

براساس گزارشات واصله، صالح میرهاشمی بلطاقی فرزند سید کاظم متهم ردیف اول پرونده به‌اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری، تشکیل و اداره گروه‌ مجرمانه به‌قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرائم ضد امنیت داخلی به اعدام و به‌اتهام عضویت و همکاری با گروهک منافقین به 10 سال حبس تعزیری محکوم شد.

مجید کاظمی شیخ‌شبانی فرزند محمدرضا متهم ردیف دوم پرونده به‌اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به‌قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی به 10 سال حبس تعزیری محکوم شد.

سعید یعقوبی کردسفلی فرزند کرمعلی متهم ردیف سوم پرونده به‌اتهام محاربه از طریق اقدام به کشیدن اسلحه و استفاده از کلت کمری به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به‌قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی کشور به 10 سال حبس تعزیری محکوم شد.

به هیچ عنوان برای قاتلین پسرم رضایت نمی‌دهم

شبکه های معاند و دشمن مردم ایران در حالی تلاش می‌کنند با جوسازی و تحریک خانواده‌های قاتلان مانع از مجازات قانونی آنان شوند که حکم محکومیت این متهمان صادر شده است. مادر شهید حمیدی می‌گوید: من به هیچ عنوان برای قاتلین پسرم رضایت نمی‌دهم.

این مادر که در فراغ فرزندش این شش ماه را به سختی گذرانده است اظهار داشت: 25 ماه اردیبهشت، 6 ماه از شهادت فرزندم گذشته است، دوری او برایم بسیار سخت و دشوار است.

مادر شهید حمیدی افزود: بچه خود را گذاشت و اکنون فرزندش بهانه پدر را می‌گیرد و می‌پرسد که چرا پدر نیست و نمی‌دانم به او چه جواب دهم. آنها که کاری نکرده‌ بودند و تنها ایستاده بودند تا از مادر و بانویی که رد می‌شوند محافظت کنند، آیا حقش بود که این کار را با او انجام دهند؟

این مادر بیان کرد: یک کلام به من بگویید هنگامی که به پسرم تیراندازی کردند همان موقع به شهادت رسید؟ چرا که او تحمل درد نداشت، من به هیچ عنوان به قاتلین پسرم رضایت نمی‌دهم.

جواب نوه ام را چه بدهم؟

پدر شهید چراغی هم می‌گوید: چیزی را از دست دادم که نمی‌دانم چه بگویم، کاش من 100 بار مرده بودم اما پسرم زنده بود. نمی‌دانم چرا باید بچه من را که برای مردم، مملکت، بازار، کاسب و ناموس مردم دفاع می‌کند، این‌گونه شهید کنند.

وی ادامه داد: پسر من که به شهادت رسید، 2 فرزند دارد؛ یکی 7 سال و دیگری 11 سال دارد، دائم پسرش سراغ پدر خود را از من می‌گیرد، من باید چه جوابی به او بدهم؟ بگویم پدرت کجاست؟ چه‌کسی او را کشته است؟

پدر شهید چراغی خاطرنشان کرد: از 6 ماه گذشته تاکنون آسایش ما از بین رفته است و با این کاری که با فرزند من کردند زندگی ما را آتش زدند.

وی اضافه کرد: سازمان بین‌الملل اگر می‌تواند فرزند من را زنده کند و پاسخ فرزندان او را که هر شب سراغ پدر خود را می‌گیرند بدهد، درست می‌گوید اما اگر نمی‌تواند انجام ندهد غلط می‌کند چیزی می‌گوید.

مادر شهید چراغی گفت: جواب نوه‌ام را چه بدهم؟ شب که می‌شود نوه‌‌ام می‌گوید "موشک بدهید به آسمان روم و یک لحظه پدرم را ملاقات کنم".

در حالی شبکه‌های رسانه‌ای معاند با انتشار خبرهای غیر واقعی خانواده‌های قاتلان را تحریک می‌کنند که صالح میرهاشمی خطاب به خائنین به وطن می‌گوید: خطاب به تو که اونجا نشسته‌ای خانواده‌ات دارن بهترین جا زندگی می‌کنن این کار را بر سر خانواده‌های ایرانی نکن. واقعاً داری بدترین کار و بلایی که داری سر جوانان ایران می‌آوری همین کاره که داری با پیام دادن و با تحریک کردن داری می‌کنی.

مطالبه مردم مجازات عاملان حادثه تروریستی خانه اصفهان

مردم در روز تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی خانه اصفهان مجازات قانونی عاملان این جنایت تروریستی را خواستار شدند چرا که این شهیدان مدافع امنیت را همچون فرزندان خود می‌دانند و معتقدند که تا مماشات با این اشرار صورت گیرد چنین جنایت‌هایی علیه فرزندان بی‌گناه این سرزمین رقم می‌خورد.

پایان پیام/63138/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *