جهادی‌ها هفتمین مدرسه را در جنوب کرمان می‌سازند+عکس

جهادی‌ها هفتمین مدرسه را در جنوب کرمان می‌سازند+عکس

مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) گفت: هفتمین مدرسه گروه ما در روستای کهوربیگی درحال ساخت است که ۳ کلاسه خواهد بود. این مدرسه در حال اتمام دیوارکشی است.

جهادی‌ها هفتمین مدرسه را در جنوب کرمان می‌سازند+عکس

محمود مدینه نگاه مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) در روستاهای جنوب استان کرمان مشغول کارهای جهادی و خدمت‌رسانی است. ما از سال ۹۲ منطقه محرومی در ۸۰ کیلومتری شهرستان جیرفت در استان کرمان به نام اسماعیلی را شناسایی کردیم که مردم این مناطق فوق‌العاده محروم هستند.


ششمین مدرسه این جهادی‌ها، مهر ۱۴۰۱ افتتاح شد

مدرسه‌ای ۳ کلاسه که با ۵۰۰ میلیون تومان بنا شد

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما از حضور در این منطقه بازسازی و ساخت مدرسه و ساخت و تعمیر خانه‌هاست گفت: در مهرماه سال گذشته ساخت مدرسه‌ای ۳ کلاسه برای ۳۰ دانش‌آموزان دبستان این منطقه را به پایان رساندیم و از ابتدای سال تحصیلی دانش‌آموزان کلا‌س‌های خود را در این مدرسه برپا کردند.

مدینه‌نگاه گفت: این مدرسه در روستای «جنگل گرگی» در ۶۰ کیلومتری جیرفت با هزینه ۵۰۰ میلیون بنا شد و با یاد شهید آرمان علی وردی طلبه جهادی که در اغتشاشات سال قبل به شهادت رسید، افتتاح شد.


کلنگ احداث این مدرسه فروردین‌ماه به زمین خورد

هفتمین مدرسه درحال ساخت است

مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) تصریح کرد: هفتمین مدرسه ما در روستای کهوربیگی درحال ساخت است که ان شاء الله آن هم مدرسه‌ای ۳ کلاسه خواهد بود. این مدرسه در حال اتمام دیوارکشی است که منتظر کمک‌های مردمی هستیم تا بتوانیم آن را به پایان برسانیم. مردم و خیران برای کمک به ما می‌توانند با شماره ۰۹۰۱۶۰۳۸۷۱۰ تماس بگیرند.

وی گفت: کلنگ این مدرسه در اردوی جهادی نوروزی ما در سال ۱۴۰۲ به زمین خورد و به مرور درحال تکمیل هستیم.


ساخت هفتمین مدرسه این روستا در مرحله دیوارکشی است

۲۵ خانه برای نیازمندان و کپرنشین‌ها ساختیم

مدینه‌نگاه در پایان خاطرنشان کرد: گروه جهادی ما در مجموع ۲۵ خانه برای نیازمندان و کپرنشین‌های این منطقه احداث کرده است.

به گزارش فارس، این گروه جهادی رسم جالبی دارد و بیش از ۱۰ سال است که اعضای این گروه در تعطیلات نوروز و سال تحویل در مناطق محروم جنوب کرمان در حال کار و خدمت‌رسانی هستند.


دانش‌آموزان روستای کهوربیگی هم‌اکنون در فضای درحال تحصیل هستند

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *