روایت تحصن 2 روزه جمعی از دانش‌آموزان مقابل سازمان ملل

روایت تحصن 2 روزه جمعی از دانش‌آموزان مقابل سازمان ملل

هوا سرد شده است اما این دانش‌آموزان مصمم‌تر شده‌اند چرا که هدف بزرگی دارند؛ به چشم‌هایشان که نگاه بیندازی، متوجه خواهی شد که چقدر از جنایات صهیونیست‌ها در انفجار بیمارستان غزه و در حق مردم فلسطین، غمگین و عصبانی هستند.

روایت تحصن 2 روزه جمعی از دانش‌آموزان مقابل سازمان ملل

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حدود ۲۰ دانش‌آموز تهرانی درپی جنایات عظیم و ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه کودکان و مردمان بی‌دفاع و مظلوم غزه، دو روز است که در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تحصن کرده‌اند.

هوا سرد شده است اما این دانش‌آموزان مصمم‌تر شده‌اند چرا که هدف مهمی دارند؛ تعدادشان زیاد نیست اما برای آرمان‌ بزرگی آمده‌اند.

به چشم‌های‌شان که نگاهی بیندازی، متوجه خواهی شد که چقدر از جنایات صهیونیست‌ها در انفجار بیمارستان غزه و در حق مردم فلسطین، غمگین و عصبانی هستند.

* دانش‌آموزان به سکوت مجامع بین‌المللی معترض هستند

آنها آمده‌اند بگویند که نسبت به کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین بی‌توجه نیستند، کنارشان ایستاده‌اند و به سکوت مجامع بین‌المللی معترض هستند.

حجت الاسلام قائمی مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرتهران می‌گوید: خیلی به ما بر می‌خورد اتفاقات بین بزرگی و جنایات به این هولناکی اتفاق می‌افتد و ما نتوانیم کاری انجام دهیم.

وی ادامه می‌دهد: تصمیم گرفتیم در این موقعیت بسیار مهم ساکت نباشیم و تأثیرگذار باشیم.

*ما دانش‌آموزان ایرانی از دانش‌آموزان و مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم

آنها پلاکاردهایی را هم که دست نوشته‌های‌شان است با خود آورده‌اند که شعارهایی همچون «سکوت در برابر کودک‌کشی همراهی با آن است»، «نسل‌کشی در غزه متوقف باید شود»، «دولت غاصب صهیونیستی باید محاکمه شود» بر روی آنها نوشته شده است.

یکی از دانش‌آموزان تحصن‌کننده می‌گوید: آمده‌ایم اینجا تا بگوییم ما دانش‌آموزان ایرانی از دانش‌آموزان و مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم و تنهای‌شان نمی‌گذاریم.

وی ادامه می‌دهد: باید مجامع بین‌المللی هم سکوت خود را بشکنند و جلوی این جنایات رژیم صهیونیستی را بگیرند و ان‌شاءالله این جنایتکاران از صحنه روزگار محو شوند.

* برپایی هیأت انصارالمهدی(ع) مقابل سازمان ملل

شب گذشته هم هیأت انصارالمهدی(عج) با حضور دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی شهر تهران و دانش‌آموزان تحصن کننده مقابل سازمان ملل متحد برگزار شد.

دانش‌آموزان شرکت کننده در این تحصن احساس خوشایندی دارند؛ آنها با خود می‌اندیشند که در مقابل ظلم بی‌توجه نیستند و آرزو می‌کنند که ظالم به سزای عملش برسد و حق بر باطل پیروز شود.

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *