«مهمان مامان»؛ یک پیشنهاد نقلی تابستانه

«مهمان مامان»؛ یک پیشنهاد نقلی تابستانه

چطور است در اولین آخر هفته تابستان، از خوراکی و نوشیدنی هر چه هست بیاورید، اهل خانه را صدا بزنید و یک فیلم ایرانی و جذاب را دسته‌جمعی تماشا کنید و لذت ببرید، مثلا فیلم «مهمان مامان» داریوش مهرجویی.

«مهمان مامان»؛ یک پیشنهاد نقلی تابستانه

گروه‌زندگی: تابستان هم رسماً شروع شد، هر چند گرمایش از قبل، خوب بازارگرمی کرده بود، ولی حالا اسم و رسم تابستان آمده تا این واقعیت را به رخ تک‌تکمان بکشد که ای شمایی که آخر هفته غصه‌تان می‌گرفت که چه کار کنیم که اوقات خود و خانواده‌مان به خوبی بگذرد، حالا سه ماه، حکم همان آخر هفته را دارد و هر جور شده باید برنامه ریزی و مدیریت را شروع کنیم.

حالا یک وقت خوف برتان نداردها، شاید ما زیادی شلوغش کردیم و آش آنقدرها هم شور نیست، آخر هم امتحان دانشجویان تمام نشده و هم، همه باید سرکار برویم و تعطیلات فقط برای بچه‌ها و معلمان عزیز کمی واقعی تر است و بس.

تازه، ما هم برای شما پیشنهادهای نقلی داریم به جمع و جوری و شیرینی یک نقل. پس برای تمرین هم شده، همین آخر هفته‌ها را غنیمت بدانید که تضمینی، ضرر نخواهید کرد!

مثلاً چطور است همین اول تابستانی و درنخستین آخر هفته‌اش، از خوراکی و نوشیدنی هر چه در خانه هنوز باقی است را در چند ظرف دلبر و لیوان‌های دم دستی‌تر جا دهید، دختر و‌ پسر خانواده، خواهر و برادر، مادر و پدر، مادربزرگ و پدربزرگ، هر که در خانه است و هر فامیل اهل دلی که ممکن است بیاید را صدا بزنید، یک فیلم نوستالژی و ترجیحاً با چاشنی طنز را که از قبل دانلود کرده‌اید را با فلش یا هر چه از تکنولوژی بلدید وارد صفحه تلویزیون خانه کنید و بنشینید به تماشا.

پیشنهاد ما، نقدا فیلم سینمایی «مهمان مامان» داریوش مهرجویی است، هم ایرانی است، هم قابلیت تماشای خانوادگی دارد. از تیتراژش تا آخر داستان رنگ و زندگی می‌بارد، هم قصه همدلی دارد هم بازیگرانش قَدَر و حرفه‌ای و کاردرستند، بهترین کیفیتش هم به راحتی قابل دسترس و دانلود.

فیلمی که به احتمال زیاد هم بزرگترها دوستش دارند، هم‌ جوان‌ها و بچه‌ها. تازه چشمتان به جمال کلی غذای خوشمزه هم در فیلم روشن می‌شود، ساعتی کنار یکدیگرید، سرها از تلفن‌های همراه درآمده، گوشه‌ اتاق‌ تنهایی نشستن ممنوع شده و دسته‌جمعی می‌خندید، لذت می‌برید. نه گرما به جانتان نشسته، نه خرج زیادی به کسی تحمیل شده، در مصرف انواع انرژی‌ها هم صرفه‌جویی شده است، دیگر چه می‌خواهید از یک آخر هفته؟
این خوشی کوچک و خوشمزه گوارای وجودتان!

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *