چرا دانشگاه تهران به تجزیه‌طلبان چراغ سبز نشان می‌دهد؟

چرا دانشگاه تهران به تجزیه‌طلبان چراغ سبز نشان می‌دهد؟

کاربران شبکه اجتماعی ایکس با تعجب از برگزاری به اصطلاح یک جلسه دفاعیه دانشجویی با لباس تجزیه طلبان تروریست نسبت به تحرکات ضدانقلاب در فضای دانشگاه هشدار دادند.

چرا دانشگاه تهران به تجزیه‌طلبان چراغ سبز نشان می‌دهد؟

فارس پلاس؛ روایت روز – انتشار یک فیلم از دانشگاه تهران باعث تعجب بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. فردی بی‌حجاب با لباس تجزیه‌طلبان تروریست‌ ضمن ابراز ارادت به لیدرهای تجزیه طلب در فضایی که گویی جلسه دفاعیه از پایان‌نامه دانشجویی ارشد است، خودنمایی می‌کند. البته دانشگاه تهران عنوان کرده که این فرد، دانشجوی اخراجی است و استادی که در آن جلسه بوده، مطرح کرده که جلسه رسمی محسوب نمی‌شود اما به هر جهت این فیلم به عنوان جلسه دفاعیه از پایان نامه در دانشگاه تهران منتشر شده و فرد خاطی نیز در این فیلم همین موضوع را مطرح می‌کند و سوال این است که چرا هیچ یک از اساتید و مسؤولان دانشگاه مقابل این اقدام ضد امنیت ملی برخورد نکردند؟

نکته جالب توجه در این نوع تحرکات که سعی دارد اتفاقات سال گذشته را به نام خود بزند و خصوصا شعار «زن زندگی آزادی» را شعار تجزیه طلبانه بخواند، مصاحبه چندی پیش بی بی سی فارسی با یکی از لیدرهای تجزیه طلب و بهتر بگوییم لیدر گروه تروریستی پژاک بوده است که توسط «ژیار گل» خبرنگار قومی این رسانه انگلیسی تهیه شده است. موضوعی که برخی از کاربران چراغ سبز رسانه‌های ضدانقلاب به تروریست‌های تجزیه طلب و حتی رپرتاژ آگهی برای آنان قلمداد کردند.

این فرد در مصاحبه با بی بی سی فارسی ادعا می‌کند: «شعار «زن، زندگی، آزادی» که سال گذشته به شعار معترضان سراسر ایران تبدیل شد، شعار حزب حیات آزاد کردستان، پژاک در بیست سال گذشته بوده است. حالا انتشار چنین ویدئویی جنجال‌ساز شده است و برخی از کاربران نسبت به تحرکات ضدانقلاب در فضای دانشگاه‌ها پوشش علمی و آکادمیک هشدار می‌دهند. کاربران مطرح می کنند که اتفاقا این فیلم نشان می‌دهد که بعضا زیر پوشش فعال دانشجویی چه افرادی با چه نیات شومی در محیط های علمی رفت و آمد دارند.

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *