اولین جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری برگزار می‌شود/ مدل‌سازی حکمرانی مردمی در مبارزه با فساد

اولین جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری برگزار می‌شود/ مدل‌سازی حکمرانی مردمی در مبارزه با فساد

اولین جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری با محوریت مدل‌سازی حکمرانی مردمی در مبارزه با فساد توسط قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، از 10 اردیبهشت تا 10 آبان برگزار می‌شود.

اولین جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری برگزار می‌شود/ مدل‌سازی حکمرانی مردمی در مبارزه با فساد

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری با محوریت مدل‌سازی حکمرانی مردمی در مبارزه با فساد توسط قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، از 10 اردیبهشت تا 10 آبان برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش آثار علمی پژوهشی، آثار هنری رسانه ای و بخش ویژه برگزار می‌شود.

بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی با هدف امیدآفرینی بین آحاد جامعه، الگوسازی نظرات و خلاقیت‌های مؤثر در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی، تدوین و مدل‌سازی حکمرانی مردمی با رویکرد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بهره‌گیری از توان نخبگان علمی، دانشگاهی، هنری و رسانه‌ای از جمله اهداف این جشنواره است.

با عنایت به فرمان ۸ ماده ای رهبر معظم انقلاب و در راستای مبارزه و ریشه‌کن کردن مفاسد اقتصادی و ایجاد بسترهای رشد و بالندگی اقتصاد سالم و پویا، ستاد برگزاری این گردهمایی درنظر دارد برای تدوین و مدلسازی حکمرانی مردمی با رویکرد مبارزه با مفاسد اقتصادی و بهره گیری از توان نخبگان علمی، دانشگاهی، حوزوی و آحاد مردم و همچنین بررسی تجارب بین المللی در قالب مقالات، گزارشات سیاستی، آثار فاخر هنری و رسانه ای، طرح‌ها و ایده‌های اقتصاد سالم و فسادزا را جمع‌آوری و داوری نماید.

آیین افتتاحیه جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مصادف با سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، که طی آن شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ آبان به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال کنند.

لازم به ذکر است که در برگزاری این جشنواره، سازمان بسیج رسانه، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و اندیشکده حکمت مشارکت دارند، همچنین دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، معاون وزیر دادگستری، معاون دادستان کل کشور و دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان دبیر جشنواره سخنرانان این مراسم خواهند بود.

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *