ایران، بالای سر اسرائیل

ایران، بالای سر اسرائیل

رسانه‌های صهیونیستی به حضور امیرعبداللهیان در نقطه صفر مرزی لبنان و مناطق اشغالی واکنش نشان دادند.

ایران، بالای سر اسرائیل

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- ایران نوشت: سفــر آخـــــــــر هفتــــه گذشتـــه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان و دیدارها و صحبت‌های راهبردی مطرح شده در این کشور با واکنش و نگرانی رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی روبه‌رو شد. وزیر امور خارجه در سفر به بیروت با عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان، نجیب میقاتی نخست‌وزیر و نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان ملاقات کرد و پس از دیدار با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله، شهرهای لبنان را به سمت جنوب این کشور یک به یک پشت سر گذاشت و وارد منطقه مارون‌الرأس شد؛ منطقه‌ای که نام آن برای مردم منطقه یادآور مقاومت و رشادت شیعیان جنوب لبنان و برای صهیونیست‌ها یادآور شکست این رژیم است. وزیر امور خارجه در این منطقه حاضر شد و ضمن یادآوری شکست‌های غاصبان از نزدیک بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی سخن گفت.

اشراف مقاومت به مناطق اشغالی

این اتفاق باعث شد تایمز اسرائیل نیز به آن بپردازد. این رسانه صهیونیستی نوشت وزیر امور خارجه ایران در مرز مشرف به سرزمین‌های اشغالی گفته است فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

شبکه المیادین نیز به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد امیرعبداللهیان در سفر خود به مرز لبنان خواست که با توجه به تحولات منطقه، ما را تحت فشار قرار دهد. همچنین سایت صهیونیستی i24 اعلام کرد که اقدام وزیر امور خارجه ایران و حضور در مرزهای مشترک میان اسرائیل و لبنان دارای پیام‌های سیاسی و نظامی است؛ وزیر خارجه ایران نه تنها در این منطقه مرزی حضور یافته، بلکه عکس‌های مختلفی نیز در این منطقه منتشر کرده است. بر اساس گزارش این سایت صهیونیستی، این اقدام وزیر امور خارجه ایران یک واکنش به حضور« ایلی کوهن» وزیر خارجه اسرائیل در نزدیکی مرزهای مشترک میان ترکمنستان و ایران محسوب می‌شود.

ایران زبان صهیونیست‌ها را می‌داند

سابقه نشان داده است زبان زور تنها زبان برای سخن گفتن با صهیونیست‌هاست. آنها در هفته‌های اخیر و پس از جنایت رخ داده در سوریه و شهادت دو نفر از نیروهای مستشاری ایران در این کشور با پاسخ‌هایی مواجه شدند که هفت نفر از صهیونیست‌ها در جریان آن به هلاکت رسیدند. ایران و جبهه مقاومت به خوبی می‌دانند که اقدام متقابل، هماهنگ و بازدارنده در مقابل این رژیم امری اجتناب‌ناپذیر است. حمله مشترک چند هفته قبل مقاومت به مناطق اشغالی از جنوب لبنان، سوریه و غزه نیز همین مسأله را نشان داد. مقاومت در حالی خاک سرزمین‌های اشغالی را پس از هتک حرمت مسجدالاقصی زیر آتش مشترک خود برد که رژیم صهیونیست با واهمه از تبعات آن تنها مجبور به چند اقدام نمایشی و زدن تعدادی زمین کشاورزی خالی شد.

همین اتفاقات باعث شده است امیرعبداللهیان خبر بدهد که در دیدار سیدحسن نصرالله به وی اطمینان داده است که «مقاومت لبنان و فلسطین [در برابر اسرائیل] در بهترین شرایط خود قرار دارند.»

پایان پیام/غ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *