سلفی با فرمانده/ روایت فرزندان شهدای مدافع حرم از همراهی با سردار قاآنی

سلفی با فرمانده/ روایت فرزندان شهدای مدافع حرم از همراهی با سردار قاآنی

مراسم رونمایی از تقریظ رهبرانقلاب بر کتاب «خاتون و قوماندان» در حالی برگزار شد که تصاویر سلفی و توجه فرمانده سپاه قدس به فرزندان شهدای مدافع حرم، مورد توجه کاربران فضای مجازی و عکاسان رسانه ها قرار گرفت.

سلفی با فرمانده/ روایت فرزندان شهدای مدافع حرم از همراهی با سردار قاآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در شبی که خانواده های شهدای مدافع حرم در مشهد، برای رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «خاتون و قوماندان» میزبان فرمانده سپاه قدس بودند دست نوازش و لطف و توجه ویژه سردار قاآنی بر سر کودکان معصوم شهدای مدافع حرم، یاد حاج قاسم را زنده کرد؛ فرمانده ای که محبت بی حد و اندازه اش نسبت به خانواده شهدا از ویژگی های شاخص او بود و همین مهربانی ها باعث شد تا همه مردم ایران از فرمانده شهید سپاه قدس با عنوان «سردار دل ها» یاد کنند.

فرزند شهید حمید احسانی: دوست دارم سردار قاآنی برای جشن تولد پدر شهیدم به خانه مان بیاید

برای روایت توجه و مهربانی های بی پایان فرمانده سپاه قدس به فرزندان شهدای مدافع حرم که تصاویر آن در مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری خبرساز شد با نادیا احسانی، فرزند شهید مدافع حرم، حمید احسانی از شهدای زینبیه سوریه گفت و گو کردیم. نادیا که اکنون هشت سال دارد به خبرنگار فارس در مشهد می گوید: من در مراسمات مختلف دکلمه می خوانم. حدودا پنج ساله بودم که در مراسمی با حضور سردار قاآنی یک دکلمه خواندم و آقای قاآنی در آن مراسم خیلی تشویقم کرد. در مراسم رونمایی از تقریظ هم جلو رفتم و وقتی او را دیدم به خاطر همه حمایت هایش تشکر کردم. به او گفتم به خاطر همان تشویق های شماست که امروز می توانم بهترین دکلمه ها را بخوانم.

عکس سلفی نتوانستم بگیرم اما…

فرزند این شهید مدافع حرم در ادامه صحبت هایش می گوید: به خاطر جمعیتی که در مراسم بودند عکس سلفی با سردار قاآنی نگرفتم اما همین که روی صحنه و کنار او بودم و عکس یادگاری با همه فرزندان شهدای مدافع حرم گرفتیم کافی است. دوست دارم سردار قاآنی برای تولد پدر شهیدم پیش ما بیاید و در جشن تولدش شرکت کند. کاش این را به گوش او برسانید.

فرزند شهید رضا اسماعیلی: از سردار قاآنی خواستم دعا کند تا سرباز امام زمان (عج) شوم

محمدرضا اسماعیلی، فرزند شهید رضا اسماعیلی از شهدای مدافع حرم است که در سال 1392 در دمشق به شهادت رسید. او درباره دیدارش با سردار قاآنی روایت می کند: وقتی در بلندگو اعلام کردند که سردار قاآنی آمده من هم پیش او رفتم و عکس گرفتم. وقتی او را دیدم، گفتم که دعا کنید تا سرباز امام زمان (عج) شویم. من البته از فرمانده سپاه قدس دعوت کردم که به خانه ما بیاید تا بتوانیم بیشتر همدیگر را ببینیم. سردار قاآنی هم قول داد که در فرصت مناسبی حتما به خانه مان بیاید.

سردار قاآنی برای فرزندان شهدای مدافع حرم، حکم پدری دارد

فرزند این شهید مدافع حرم می گوید: وقتی سردار سلیمانی زنده بود یکی از آرزوهایم دیدن او بود. ولی حاج قاسم به شهادت رسید و دوست داشتم سردار قاانی را ببینم. چون آقای قاآنی برای ما فرزندان شهدای مدافع حرم، حکم پدری دارد و در این مدت هم زحمات زیادی برایمان کشیده است.

پایان پیام/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *