چرا ترانه علیدوستی از تروریست‌های خانه اصفهان حمایت کرد؟

چرا ترانه علیدوستی از تروریست‌های خانه اصفهان حمایت کرد؟

حکم 3 تروریست حادثه خانه اصفهان در دادگاه تجدیدنظر تایید شد؛ ترانه علیدوستی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از این افراد حمایت و با اعدام آنها مخالفت کرده است. کاربران فضای مجازی نسبت به این اقدام علیدوستی واکنش نشان دادند.

چرا ترانه علیدوستی از تروریست‌های خانه اصفهان حمایت کرد؟

فارس پلاس؛ واکنش کاربران – آبان سال گذشته در جریان ناآرامی‌های آشوب‌های سال ۱۴۰۱، سه نفر از مدافعان امنیت در محله خانه اصفهان به شهادت رسیدند. سه نفر از اشرار مسلح و اغتشاشگر که با فراخوان ضد انقلاب در محله خانه اصفهان تجمع کرده بودند به سمت این نیروهای مدافع امنیت تیراندازی کردند. با تایید حکم توسط دادگاه تجدید نظر صالح هاشمی متهم به کشیدن سلاح کمری و عضویت در گروهک منافقین، مجید کاظمی متهم به کشیدن سلاح کلاشنیکوف و سعید یعقوبی متهم به خرید و فروش اسلحه به عنوان متهمان ردیف اول تا سوم به جرم «محاربه» به اعدام محکوم شدند و این حکم، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.

درباره متهمان خانه اصفهان بیشتر بخوانید:

جنجال رسانه‌های معاند درباره مجازات قانونی قاتلان

واکنش کاربران به تطهیر داعشی‌های کراواتی در اصفهان

همزمان با اعلام این حکم رسانه‌های ضدانقلاب، مجاهدین خلق و صفحه توییتری اسرائیل به فارسی متعلق به رژیم صهیونیستی نیز نسبت به حکم اعدام این تروریست‌ها ابراز مخالفت کردند.در این بین ترانه علیدوستی که سابقه حمایت از اغتشاشات و همچنین اظهار نظر های بدون سند در سابقه خود دارد(در اینجا بخوانید)، نسبت به این حکم ابراز مخالفت کرده است. او در صفحه شخصی خود خود را با این تروریست ها در کنار هم قرار داد و از ضمیر «ما» استفاده کرد. او ضمن مخالفت با این مجازات از سازمان ملل نیز تقاضای کمک کرده بود.


حمایت صفحه توییتری سازمان مجاهدین از تروریست های خانه اصفهان


حمایت صفحه توییتری اسرائیل به فارس متعلق به رژیم صهیونیستی از تروریست‌های خانه اصفهان


حمایت ترانه علیدوستی از تروریست‌های خانه اصفهان با عنوان: اجازه ندهید «ما» را بکشند

این اقدام ترانه علیدوستی با واکنش کاربران مواجه شد. برخی کاربران فضای مجازی این اقدام ترانه علیدوستی را هم‌صدایی با دشمنان ازجمله مجاهدین خلق و رژیم صهیونیستی دانستند و به نوعی این سوال را مطرح کرده‌اند که چه ارتباطی میان ترانه علیدوستی و گروه‌های تروریستی از جمله منافقین و یا رژیم صهیونیستی وجود دارد؟

برخی دیگر از کابران نسبت به کمک خواستن علیدوستی از سازمان ملل واکنش نشان دادند و آن را اقدامی علیه کشور دانستند و خواستار برخورد با او شدند. برخی هم با اشاره به ریاست اخیر ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر، اقدام علیدوستی را بیهوده خواندند.

کاربری نوشت: «ترانه علیدوستی برای جلوگیری از اجرای حکم جنایتکاران #خانه_اصفهان از سازمان ملل کمک خواسته! این اگر اسمش اقدام علیه امنیت ملی نیست پس چیه؟ به‌خدا حاصل مماشات با این جماعت صرفا باعث وقیح‌تر شدنشون میشه!»

سایر کاربران فضای مجازی نیز با واکنش به اقدام ترانه علیدوستی، خواستار برخورد با این فرد و برخی از سلبریتی‌ها شدند که اینگونه اظهارنظرهایی را منتشر می‌‌کنند:

پایان پیام/.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *