ویدیویی که خشم کاربران را برانگیخت+ فیلم

ویدیویی که خشم کاربران را برانگیخت+ فیلم

در روزهای گذشته ویدیویی منتشر شد که یک زنی دوربین به دست به حافظان امنیت مردم، فحاشی و توهین می‌کند. این ویدیو به سرعت در بین کاربران دست به دست شده و واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

ویدیویی که خشم کاربران را برانگیخت+ فیلم

فارس‌پلاس؛ واکنش کاربران – حافظان امنیت کشور نقش کلیدی در حفظ ثبات امنیت و کاهش جرم و جنایت دارند. اگر در کشوری حافظان امنیت تضعیف شوند و یا حضور آنها کمرنگ شود، مردم رنگ آرامش را نخواهند دید. پروژه ناامن‌سازی ایران سال‌ها است که در دستور کار دشمن داخلی و خارجی قرار گرفته است.

در این سال‌ها؛ برای تضعیف پلیس کشور تصاویر و ویدیوهایی منتشر می‌شود که یا تقطیع شده‌ بودند و یا در حال توهین و تهدید به حافظان امنیت بود.

روزهای گذشته با استقرار گشت‌های پلیس و مطالبۀ مردم برای مقابله با بی‌حجابی افراد هنجارشکن، ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست چرخید که مامور پلیس درحال انجام وظیفۀ قانونی خود بوده و خانم هنجارشکنی با موبایل از او فیلم می‌گیرد و به پلیس فحاشی و توهین می‌کند.

این ویدیو موجی از واکنش‌ها را برانگیخت و کاربران با ثبت پویشی در «سامانه فارس من» خواستار جرم انگاری شدن انتشار تصاویر پلیس شدند. تا کنون بیش از ۱۶هزار نفر این پویش را امضا کرده‌اند.

واکنش کاربران به ویدیوی توهین یک زن به حافظ امنیت:

یک کاربر توییتری در واکنش به توهین یک به حافظ امنیت نوشت: «لیست جریمه توهین پلیس به یورو در اروپا: زبان درازی ۱۵۰ یورو، گاو احمق ۳۰۰یورو، خوک احمق ۴۷۵یورو، احمق ۱۵۰۰یورو، انگشت وسط ۴۰۰۰ یورو!


لیست جریمه توهین به پلیس در اروپا

پایان پیام/.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *