خط ویژه| شراکت در تیزکردن چاقوی اشرار و مسلح کردن سلاح تروریست‌ها/ نفرت پراکنی جریان غرب‌گرا علیه روحانیت

خط ویژه| شراکت در تیزکردن چاقوی اشرار و مسلح کردن سلاح تروریست‌ها/ نفرت پراکنی جریان غرب‌گرا علیه روحانیت

در داخل نیز برخی رسانه‌های منتسب به جریان غرب‌گرا دقیقا هم‌صدا با دشمن، موارد مذکور را سانسور کرده و به هیچ عنوان این جنایات را محکوم نکردند.

خط ویژه| شراکت در تیزکردن چاقوی اشرار و مسلح کردن سلاح تروریست‌ها/ نفرت پراکنی جریان غرب‌گرا علیه روحانیت

فارس پلاس؛ خط ویژه – خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

شراکت در تیزکردن چاقوی اشرار و مسلح کردن سلاح تروریست ها

در روزهای گذشته شاهد ۳ اتفاق قابل تأمل بودیم. در اولین مورد، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در حمله مسلحانه به شهادت رسید. در دومین مورد، رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسر وی توسط اشرار مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و هر دو نفر به شهادت رسیدند.

در سومین مورد نیز جوانی به نام حمیدرضا الداغی که برای جلوگیری از مزاحمت چند جوان برای دو دختر سبزواری، شجاعانه و غیرتمندانه عمل کرده بود، به دست مزاحمان و به شیوه ای ناجوانمردانه با سلاح سرد مضروب شده و به شهادت رسید.

علاوه بر ۳ مورد مذکور، در روزهای گذشته یک روحانی ۳۵ ساله در بلوار مرزداران تهران‌، پس از پارک خودرو شخصی، توسط یک دستگاه خودرو سواری به زیر گرفته شد ضارب متواری و سپس دستگیر می شود. همچنین چند روز پیش حوالی نماز صبح خودرویی به دو طلبه در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا قم حمله و پس از زیرگرفتن و مصدومیت آنها، پیاده شده و یکی از طلاب را مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار می‌دهد. ضارب سپس برای حمله به ماموران نیروی انتظامی اقدام می‌کند و قصد خلع سلاح و تصاحب اسلحه ماموران انتظامی را داشته که با شجاعت ماموران دستگیر می‌شود.

با اینکه وقایع مذکور، افکارعمومی را جریحه دار کرد اما رسانه های معاند از جمله بی بی سی، صدای آمریکا، اینترنشنال و…به صورت کامل آن را سانسور کرده و با بی اعتنایی از آن عبور کردند.

ماجرا به همین جا ختم نشد. در داخل نیز برخی رسانه‌های منتسب به جریان اصلاح‌طلب دقیقا هم‌صدا با دشمن، موارد مذکور را سانسور کرده و به هیچ عنوان این جنایات را محکوم نکردند.

یکی از فعالین رسانه‌ای در واکنش به رویکرد تأمل برانگیز، نوشت:«اگر در همین صحنه سبزوار به جای شهید الداغی یکی از اون دو نفر کشته شده بود، امروز تجمعات دانشجویی داشتیم، بزرگان حوزوی یک جریان بیانیه می‌دادند، اتحادیه اروپا بیانیه حقوق بشری می داد. بایدن کنار ملت! می ایستاد، حکومت مسئول مستقیم قتل بود و مقتول، عکس یک رسانه‌های خود مستقل پندار می‌شد.»

یکی دیگر از فعالین رسانه ای در مطلبی نوشت:«در مکتب سلبریتی‌ها و روشنفکران امروزی، در قبال کشتن یک جوانی که به ظاهر شاید خیلی حزب اللهی نبود و پوشش خانواده‌اش هم چادر نباشد اما از روی غیرت هوای ناموس جامعه خود را داشت، باید خفه شد و دم از زن و زندگی و آزادی نزند!»

دیگر فعال رسانه ای در مطلبی نوشت:« حمید رضا الداغی نه بسیجی بود، نه آمر به معروف. یک ایرانی غیرتمند بود که وقتی دید دارد به دو دختر تعرض میشود، مقابل اوباش ایستاد. اما چرا صدای مدعیان زن، زندگی، آزادی در نمی آید؟ چون همین چندماه قبل هدفشان را اعلام کرده بودند:"حجاب بهانه است، میخواهیم مفهوم ناموس را در جامعه از بین ببریم". »

به جرأت می توان گفت که رسانه های معاند و همچنین رسانه های داخلی همصدا با دشمن، در کنار برخی سلبریتی های پرمدعا، در ریختن خون این افراد شریک بوده و باید جواب پس بدهند.

در حقیقت این نوع عملکرد، شراکت در تیزکردن چاقوی اشرار و مسلح کردن سلاح تروریست ها است.

نفرت پراکنی اصلاح طلبان علیه روحانیت

روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت: «جامعه تشنه تغییرات مثبت و جدی است تا از وضع موجود به وضع مطلوب برسد. اگر سیاست‌های کنونی می‌توانستند مشکلات را رفع کنند تاکنون حداقل در بعضی از جهات خصوصا در اقتصاد کارکرد خود را نشان داده بودند.معلوم نیست تا کی باید آزموده را بیازماییم و هرگز متوجه زمان که بی‌رحمانه می‌گذرد و فرصت‌ها را می‌برد، نباشیم؟ بی‌شک کنترل تورم و تشنج‌زدایی گسترده در روابط خارجی حتی بر مسائل اجتماعی جامعه اثر مستقیم می‌گذارد.»

در ادامه مطلب آمده است: «اتفاقات این روزها را نباید دست‌کم بگیریم. هر چند هنوز ابعاد دو یا سه مورد حمله به روحانیون مشخص نشده است ولی حتی برخی علما هم تصریح می‌کنند که مردم گرانی‌ها و مشکلات را از چشم روحانیون می‌بینند.»

این مطلب دقیقا تکمیل کننده مطلب بالاست. متاسفانه بخشی از جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این طیف، با نفرت پراکنی علیه روحانیت، اشرار را در اجرای اقدامات جنایتکارانه، تشویق و ترغیب می کنند.

این رسانه اصلا به این مسئله اشاره نمی کند که مثلا بی عملی دولت قبل و تاکید وزیر مسکن دولت روحانی مبنی بر اینکه «به نساختن مسکن برای مردم افتخار میکنم»! آیا تقصیر روحانیت است؟! آیا ارتباط برخی فعالین اصلاح طلب از جمله الیاس حضرتی- مدیرمسئول روزنامه اعتماد- و دریافت مبالغ کلان از وی، تقصیر روحانیون و طلاب است؟! آیا ماجرای فساد در واگذاری کارخانه رشت الکتریک و فساد در واگذاری کارخانه هفت تپه و حقوق های نجومی و…همگی تقصیر روحانیون و طلاب است؟!

باز هم تاکید می کنیم که این قبیل فضاسازی ها علیه روحانیون و اقشار مذهبی، دقیقا همراستا با عملیات رسانه ای دشمن است.

پایان پیام/.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *